سرویس: غیر تولیدی 08:08 - یکشنبه 11 شهریور 1397

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان:

صنایع انتظار تهیه مواد اولیه با ارز دولتی را نداشته باشند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: صنایع انتظار تهیه مواد اولیه با ارز دولتی که مایحتاج مردم با آن خریداری می شود، را نداشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا طباطبایی نائینی در شورای اداری آران و بیدگل اظهار داشت: کارت زردی که مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی به مسئولان می دهند تا حدود زیادی به حق است و دلیل این اخطار مردمی انجام نشدن صحیح کارها توسط مسئولان بوده است.

وی تصریح کرد: طبق آمار گرفته شده در حال حاضر درصد اعتماد مردم به مسئولان و مردم به مردم بسیار پایین است و دلیل این بی اعتمادی انجام ندادن صحیح کارها توسط مسئولان و مردم نسبت به هم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی مسئولان بیش از پیش به مردم و حل مشکلات آنها توجه کنند، گفت: مسئولان با یک همت مضاعف در کار وظیفه خود را با آسان کردن حل مشکلات مردم به نحو صحیح انجام دهند.

وی در ادامه به مشکل نبود مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش ماشینی آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی نباید توقع داشته باشند قیمت مواد اولیه با ارزی که برای تهیه مایحتاج مردم در دسترس قرار می گیرد، تهیه شود.

طباطبایی تاکید کرد: در رابطه با حل مشکل مواد اولیه در حال حاضر برخی از شرکت های بالادستی مانند پل اکریل خود با پایین ترین ظرفیت در حال فعالیت هستند پس خود صاحبان صنایع باید در راستای حل این مشکل گام های را بردارند البته در آینده ای نزدیک جلسه ای را در استان برای پیگیری مجدد موضوع برگزار می کنیم.

وی در ادامه به بحث وجود آمار بالای اتباع در استان اصفهان و به ویژه شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: بحث وجود اتباع و مشاغل اشغال شده توسط آنها به درستی رصد می شود و هم اکنون اتباع مشاغلی را بر عهده دارند که ایرانی ها کمتر به آنها گرایش دارند.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.