سرویس: غیر تولیدی 07:01 - یکشنبه 11 شهریور 1397

در پیامی توئیتری مطرح شد

واکنش یامین‌پور به حاشیه سخنرانی مطهری در گلپایگان

وحید یامین‌پور فعال رسانه‌ای و سیاسی در واکنش به تهدید منتقدی در حاشیه سخنرانی علی مطهری در گلپایگان با انتشار توئیتی با هشتگ #گونی_به_دست، ماده 669 قانون مجازات اسلامی تعزیرات را یادآور شده است.

به گزارش اصفهان شرق، پنج‌شنبه هفته گذشته 8 شهریور مصادف با عید غدیر بود که حضور علی مطهری در گلپایگان حاشیه‌ساز شد و افراد مختلفی در این رابطه واکنش نشان دادند.

بعد از پایان سخنرانی علی مطهری فردی که نسبت به وضعیت اقتصادی و گرانی‌های اخیر انتقاد داشته در کنار وی حاضر شده و انتقاداتی را نسبت به سخنرانی علی مطهری و وظیفه اصلی او که به عنوان نایب رئیس مجلس باید پاسخگوی مردم باشد، مطرح می‌کند.

فرد منتقد در کنار پاسخی که از علی مطهری دریافت می‌کند توسط یک فرد روحانی که در آن جا حضور داشته تهدید می‌شود، مسأله‌ای که افراد مختلف را به واکنش واداشته است؛ وحید یامین‌پور فعال رسانه‌ای و سیاسی و دارای دکتری حقوق نیز با انتشار توئیتی با هشتگ #گونی_به_دست، ماده 669 قانون مجازات اسلامی تعزیرات را یادآور شده است.

در این ماده آورده شده است که «هر کس دیگری را به هر نحو به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند… به مجازات شلاق تا 74 ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.»

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.