سرویس: اخبار شهرستان 01:06 - یکشنبه 11 شهریور 1397

بخشدار جرقویه علیا:

مسئولان باید نیازهای واقعی برای توسعه مناطق محروم را مد نظر قرار دهند/ احتکار یعنی همنوایی با غرب برای پرکردن جیب خود

بخشدار جرقویه علیا گفت: برخی سودجویان در داخل کشور با غربی ها همنوا شده و با سو استفاده از شرایط موجود برای پرکردن جیب خودشان دست به احتکار می زنند.

حسین بهزادفر در گفتگو با اصفهان شرق اظهار کرد: اقداماتی که به صورت نرم افزاری و در جهت ارتقای دانش و بینش مردم و توسعه فرهنگ، ارتباطات، آموزش، نشاط و حقوق شهروندی انجام شده است باید به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، افزود: یکی از دلایل اصلی شرایط اقتصادی موجود را می توان فشار اقتصادی دولت های غربی به خصوص آمریکا دانست که با نیت بدبین کردن مردم به نظام  فعالیت های متعددی را انجام می دهند.

وی گفت: برخی سودجویان در داخل کشور با غربی ها همنوا شده و با سو استفاده از شرایط موجود برای پرکردن جیب خودشان دست به احتکار می زنند.

بهزادفر به سوء استفاده برخی مدیران اشاره و تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح بر بازار توسط وزارت خانه های ذیربط انجام می شود که اوضاع اقتصادی را رو به بدی می برد.

مقام عالی دولت در جرقویه علیا در ادامه یکی از راه های خروج از این وضعیت را چنین بیان کرد: برای برون رفت از این شرایط، همدلی ملت و دولت، شفاف سازی خدمات دولت، ایجاد آرامش در بین مردم، گوش دادن به رهنمودهای رهبری، اقتصاد مقاومتی و تحمل شرایط فعلی توصیه می شود.

گفتنی است که در هفته دولت دو بلوار روشنایی در شهر حسن اباد، مرکز ۱۱۵ اورژانس روستای رامشه، دفتر پست بانک و مخابرات روستای خارا، دو عدد خانه بوم گردی در دستجرد و الله اباد و مقدار۶۵۰۰ تن اسفالت در روستاهای بخش افتتاح شد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.