سرویس: اخبار شهرستان 00:25 - یکشنبه 11 شهریور 1397

دکتر کامران در افتتاح خانه ورزش اشکهران؛

سرانه ورزشی استان اصفهان در حال بهبود است/ افتتاح 30 سالن ورزشی در شرق اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در استان اصفهان سرانه ورزشی ما پایین بوده که با رایزنی های اولیه این امر در حال بهبود است.

به گزارش اصفهان شرق، افتتاح خانه ورزش روستای اشکهران بخش بن رود با حضور دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

خانه ورزش روستای اشکهران در ساختمانی استیجاری با مساحت 4 هزار مربع با زیر بنای 200متر در شش کلاس شامل، تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، دارت، کشتی، ووشو و بازی نونهالان با اعتباری بالغ بر 200میلیون ریال در روستای اشکهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر حسن کامران دستجردی اظهار کرد: زمانی که در کمیسیون تلفیق بودم مقرر شد که تمام دستگاه های دولتی در کشور یک درصد از بودجه خود را به وزش های قهرمانی و ورزش های روستایی و عشایری و زیر ساخت های ورزش اختصاص دهند.

نماینده مردم در مجلس به سرانه کم ورزشی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در استان سرانه ورزشی ما پایین است که با رایزنی های اولیه این امر در حال بهبود است.

وی گفت: در شرق اصفهان پتانسیل های بالای ورزشی در زمینه قهرمانی جهان و تیم ملی داریم؛ در همین راستا تا کنون 30 سالن ورزشی در شرق اصفهان افتتاح و همچنین سه استخر در شرق اصفهان شروع به ساخت شده است که استخر کوهپایه به بهره برداری رسیده و هرند و ورزنه نیز در حال اتمام است.

کامران ادامه داد: خانه ورزش در روستاها در حال افتتاح و برخی روستاها در حال فعالیت است که همین امر در زمینه پیشگیری از رشد جرم و موارد مخدر مفید است.

وی همچنین از برخی مدیران ورزشی انتقاد کرد که برخی از مسئولان از هیات های ورزشی هیچ اطلاعی ندارند و این امر در عدم رشد ورزش استان تاثیر به سزایی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین در زمینه واگذاری سالن های ورزشی به بخش های خصوص اشاره و انتقاد کرد و افزود:‌ پیمانکاران نباید به فکر منافع شخصی خود باشند تا ورزش استان و جوانان بتوانند با کم ترین هزینه به کار و فعالیت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.