سرویس: غیر تولیدی 09:01 - شنبه 10 شهریور 1397

تولیت آستان قدس رضوی:

اشرافی‌گری، تسلیم مقابل ظالم، بی‌برنامگی و تنبلی خلاف سیره علوی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اشرافی‌گری، تسلیم مقابل ظالم و مصداق امروز آن آمریکا، بی‌برنامگی، تنبلی، درد مردم را نداشتن همه بر خلاف سیره علوی است.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ویژه برنامه «آیینه خانه» شبکه دوم سیما که همزمان با عید سعید غدیر به‌طور مستقیم از حرم مطهر رضوی پخش شد؛ گفت: حکومت و نظام ما امروز جهتش را به طرف نظام تراز علوی تنظیم کرده است، بنابراین هیچ توجیهی ندارد که برخی افراد در مناصب مدیریتی روش و منشی خلاف سیره و حکومت علوی داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اشرافی‌گری، تسلیم مقابل ظالم و مصداق امروز آن آمریکا، بی‌برنامگی، تنبلی، درد مردم را نداشتن همه بر خلاف سیره علوی است.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی تنها وجود امام عادل در رأس جامعه کافی نیست بلکه باید همه اجزای جامعه و مدیران از عدالت برخوردار باشند تا جامعه طعم شیرین عدالت را بچشد.

رئیسی بیان کرد: امیرالمؤمنین(ع) با شجاعت و قاطعیت در مقابل خائنان به کشور و جامعه می‌ایستاد و در مقابل ناکثین، مارقین، انسان‌های خائن و فتنه‌گر ایستادگی می‌کرد اما در اوج مردم‌داری و توجه به بینوایان، مستضعفان و مستمندان بود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: هیچ موضوعی بعد از توحید به گستردگی و فراگیری عدالت در مفاهیم دینی ما نیست و امیرالمؤمنین(ع) جلوه تمام عیار عدالت است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.