سرویس: غیر تولیدی 18:55 - جمعه 09 شهریور 1397

هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال

بندری‌ها تا ثانیه پایانی به‌دنبال پیروزی/ نوار پیروزی‌های سرخ‌پوشان به مو رسید اما پاره نشد

بازی تیم‌های گیتی‌پسند و آذرخش بندرعباس از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید.

به گزارش اصفهان شرق، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 18:00 در سالن پیروزی اصفهان میزبان آذرخش بندرعباس بود.

برای گیتی‌پسند سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، سعید احمد‌عباسی، حسین حسینی، محمد زارعی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشار، محمد‌حسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.

مرتضی فراهانی، محمد خرم، محمد بنی‌اسدی، محمد زاهدی، محمد اسلامی، مصطفی طیبی، بهروز جعفری، علی عابدین، امین نصرالله‌زاده، مهرداد قنبرزاده،حبیب محمدزاده نخلی و مجید احمدی ترکیب آذرخش مقابل گیتی‌پسند را تشکیل دادند.

میر‌هادی اسماعیلی، جواد دهقان، مهدی طاهری و مجتبی بختیاریان قضاوت این دیدار را بر‌عهده داشتند، بیت‌الله سیار نیز ناظر این بازی بود.

گل‌ها: سعید افشار دقیقه 18 ، مهدی جاوید 19 و 32 ، سعید احمد عباسی 27 و 28 ، برای گیتی‌پسند و مهرداد قنبرزاده و علی عابدین دقیقه34 و نصرالله زاده دقیقه 35 و محمد بنی اسدی دقیقه 38برای آذرخش

کارت زرد: محمد بنی‌اسدی دقیقه 5 –

کارت قرمز: –

محدودیت پنج‌خطا: آذرخش از دقیقه 14 و گیتی‌پسند از دقیقه 32

شرح بازی:

در دقایق ابتدایی دیدار گیتی‌پسند بازی را هجومی آغاز کرد و توانست موقعیت های حساسی را خلق کند اما گلر آذرخش مانع گلزنی میزبان شد، در یکی از صحنه‌ها جاوید تیر دروازه آذرخش را به‌لرزه درآورد، در ادامه این دیدار بازیکنان گیتی‌پسند دست از فشار بر روی دروازه آذرخش دست برنداشتند، در اواسط نیمه اول بازی تکنیکی با بازی فیزیکی توسط دو تیم جایگزین شد، هر دو تیم با پاس‌های کوتاه و فشار بر روی بازیکنان حریف قصد گلزنی داشتند اما تلاش هردوتیم بی‌ثمر بود.

در ادامه بازی تمرکز هر دو تیم روی ضد حمله سریع بود، حملات و فشار هردوتیم به صورت پینگ‌پنگی روی دروازه یکدیگر انجام می‌شد، بازی در دقایق پایانی نیمه اول به‌شدت فیزیکی و درگیرانه دنبال شد.

در یکی از همین حملات زانوی دروازه‌بان آذرخش به‌شدت به تیر دروازه برخورد، در ثانیه‌های پایانی بازی به‌کلی در دستان سرخ‌پوشان افتاد، گیتی‌پسندی ها با یک ضد حمله سریع و پاس های کوتاه توسط سعید افشار به گل اول بازی رسیدند، در ادامه بازی بهروز جعفری بازیکن آذرخش با خطا بر روی بازیکنان گیتی‌پسند ششم خطای تیمی بندری‌ها را انجام داد و یک پنالتی از نقطه دوم تقدیم تیم میزبان نمود، جاوید با گل کردن این پنالتی گل دوم گیتی‌پسند را به‌ ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم گیتی‌پسند مجددا دست به حملات سریع زد در صحنه‌‌ای جاوید توپی را وارد دروازه کرد اما داور معتقد بود پیش از ضربه جاوید توپ به دست کشاورز خورده است، در ادامه بازی آذرخش برای جبران دو گل خورده حملات متعددی را بر روی دروازه سپهر محمدی انجام داد که با درخشش گلر گیتی‌پسند آذرخش از گل زنی جاماند.

در ادامه حملات آذرخش، بازیکنان لک با یک ضدحمله توانستند توسط احمد عباسی به‌گل سوم برسند در شروع مجدد بازی آذرخشی‌ها مجدد دست به‌ حمله زدند که با بی‌دقتی یکی از بازیکنان آذرخش توپ به‌دست گیتی‌پسندی‌ها افتاد مجدد سعید احمد عباسی برای تیم خود گل‌زنی کرد.

در ادامه بازی دو تیم مجددا به بازی فیزیکی روی ‎‌آوردند و حملات متعددی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما مجددا این گیتی‌پسند بود که با ضد حمله سریع توسط جاوید به‌گل رسید، پس از گل پنجم تیم میزبان آذرخش دست به پاور‌پلی زد توانست با فشار بر روی دروازه محمدی، توسط قنبرزاده به‌گل برسد.

در ادامه بازی آذرخش دست از حملات خود برنداشت و مجدد با سیستم پاور‌پلی توسط نصرالله زاده توانست به‌گل دوم تیم خود برسد، آذرخش‌ها در دقایق پایانی بدون وقفه حملات متعددی را بر روی دروازه تیم میزبان انجام دادند و مجددا توانستند به‌گل برسند.

در دقایق پایانی آذرخشی‌ها مجدد به حملات خود ادامه دادند و بازی را در دست گرفتند این بار بدون استفاده از پاور پلی توسط بنی اسدی به گل رسیدند.

حواشی:

* این بازی هم‌چون دو بازی قبلی گیتی‌پسند پخش زنده ندارد.پ

* مهران عالیقدر بازیکن گیتی‌پسند به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، بازی را از روی جایگاه نظاره‌گر است.

* علی عابدین پیش از شروع مسابقه با حسین عراقی‌زاده قائم مقام گیتی‌پسند خوش و بش صمیمانه داشت.

* هواداران اصفهانی از این دیدار استقبال خوبی به‌عمل نیاورده‌اند، پیش از شروع بازی نزدیک 150 نفر از هواداران گیتی‌پسند در سالن حاضر‌اند.

* عابدین پیش از شروع بازی با دسته گلی به‌سمت نیمکت گیتی‌پسند رفت و با تقدیم گل به مربی سابق خود رضا لک از وی رخصت گرفت.

* سرخ‌پوشان با تشکیل حلقه اتحاد و شعار یا علی(ع) به استقبال آذرخش رفتند.

* بازی با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* با گذشت 5 دقیقه از شروع بازی تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند، در دقایق ابتدایی بازی حدود 500 نفر در سالن حضور دارند.

* در یکی از صحنه ها عوامل فنی آذرخش از داور تذکر گرفتند، آذرخشی ها به عمل کرد داور بشدت معترض بودند.

* روز‌‌پیکر سرمربی آذرخش به دلیل اعتراضات مکرر از داور تذکر گرفت.

* بهروز جعفری بازیکن آذرخش در صحنه‌‌ای با داور مشاجره لفظی پیدا کرد که با دخالت سرمربی تیم خود مشاجره پایان یافت.

* نیمکت‌نشینان گیتی‌پسند نیز بر روی عملکرد داور معترض بودند که داور با تذکر به آنها دستور به ادامه بازی داد.

*در نیمه دوم نیمکت‌نشینان آذرخش روی عملکرد داوری اعترض داشتند، در صحنه‌ای داور قصد اخراج بی‌غم را داشت که با دخالت کارد فنی این تیم از قصد خود منصرف شد.

*در اواسط نیمه دوم دروازه‌بان آذرخش به دلیل مصدومیت زمنی را ترک کرد و گلر دوم این تیم وارد زمین شد.

*ناظر بازی به دلیل فحاشی هواداران گیتی‌پسند به داور، دقایقی بازی را متوقف کرد و تا خروج افراد فحاش اجازه شروع بازی را نداد.

*در ثانیه‌های پایانی ناظر بازی نیز قصد آرام‌کردن نیمکت آذرخش را داشت.

* بازیکنان دو تیم در پایان بازی با یکدیگر خوش‌و‌بش کردند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.