سرویس: اخبار شهرستان 17:23 - جمعه 09 شهریور 1397

امام جمعه شهر ورزنه:

مشکل مردم اجرای کنسرت نیست/ مسئولان فکری به حال گرانی های اخیر بکنند

امام جمعه شهر ورزنه گفت: امروز هیچ خبری برای مردم خوب تر ازارزان شدن قیمت کالاهای مورد نیاز آنها نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی اظهارداشت:کسی که عاشق امیرالمومنین (ع) شود سرگردان می شود وجز امیرالمومنین کسی دیگر نمی تواند او را آرام کند انسانی که با تاروپود وجود خود عاشق حضرت علی می شود هیچگاه از این عشق خسته نمی شود وهیچ گاه این عشق کهنه نمی شود.

وی در ادامه به خدمات علامه امینی(ره) اشاره و افزود: علامه امینی یکی از کسانی بود که به امیرالمومنین علی(ع) عشق می ورزید وبرای اثبات حقانیت او کتاب هایی با استفاده از قرآن وروایات اهلبیت(ع) واشعار شعرا نوشته است او که زندگی خود را درراه امیرالمومنین(ع) قرار داد و همه هستی خود را فدای علی (ع) نمود.

امام جمعه ورزنه  تصریح کرد:اگر کسی عاشق امیرالمومنین شد اگر عمری هم حق را کتمان کرده باشد بازهم به حق رو خواهد آورد چرا که عشق علی (ع) عشق الهی و هدایت کننده است و به اعتراف  اهل تسنن علی (ع) عین الله و یدالله است.

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه درخطبه دوم ضمن تبریک عید غدیر خم  اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید وعیدالله الاکبر است عیدی که باعث نا امیدی و یاس کافران ومنافقین گردید.

خطیب جمعه ورزنه  ضمن تبریک هفته دولت  به جلسه سوال نمایندگان از رئیس جمهوراشاره و تصریح کرد: در جلسه سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور نماد اخلاق ویک امتحان بزرگی رخ داد که البته جای تاسف است که بجای اینکه اخلاق اسلامی از مسئولین به جامعه سرریز شود ولی بخاطر اینکه در یک جلسه بد اخلاقی نکردند باید به آنها تبریک بگوییم مسئولین از نظر اخلاق به کجا رسیده اند که این چنین شده است؟.

حجت الاسلام شامحمدی اظهار داشت:وقتی نمایندگان مردم در مجلس از جواب های رئیس جمهور راضی نشدند یعنی اینکه مردم هم از عملکرد دولت راضی نیستند و وقتی اغلب جامعه از یک مسئول راضی نیستند باید یا آن مسئول از مسئولیت خود کناره گیری کند که با وضعیت امروزی این کار به زیان نظام است ویا باید تغییر رویه و تغییر جهت بدهد دولت باید با تمام تلاش همانند علی(ع) که دلسوز مردم بود دلسوز مردم ودر خدمت مردم باشد تا مشکلات مردم مرتفع گردد واز رئیس جمهور می خواهیم با این کابینه خسته  نمی توان کارهای بزرگ را به سرانجام رساند و نیاز به ترمیم کابینه دولت است که این مسئله را در اولویت کار خود قرار دهد.

امام جمعه ورزنه به بهترین خبر خوب برای مردم اشاره و تصریح کرد: امروز هیچ خبری برای مردم خوب تر ازارزان شدن قیمت کالاهای مورد نیاز آنها نیست واین خبر بهترین وخوب ترین خبر است چرا که مردم از گرانی رنج می برند ودر برآورده کردند مایحتاج اولیه زندگی خود در سختی هستند وباید مسئولین به این مهم رسیدگی کنند ولی متاسفانه یکی از نمایندگان مجلس که درخواب غفلت به سر می برد مجوز برگزاری کنسرت خیابانی را خبر خوب برای مردم می داند آیا واقعا مشکل مردم برگزاری کنسرت و آنهم با آن وضعیت است؟هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس چه می کند؟ چرا به درد واقعی مردم رسیدگی نمی کنید؟.

حجت الاسلام شا محمدی به زمین های شهرک قائمیه ورزنه اشاره و بیان داشت: بعضی از صاحبان زمین های شهرک قائمیه نسبت به تاخیر واگذاری زمین ها ابراز نگرانی کرده اند که لازم است بگوییم این زمین ها درحال پیگیری است وبرسرجای خود می باشد وامروز در جهت اصلاح نقشه وتفکیک زمین ها کار می شود که در آینده ای نزدیک این زمین ها واگذار شود که از شورای اسلامی شهر وشهردار ورزنه می خواهم به جد پیگیر رفع مشکلات سد راه واگذاری این زمین ها باشند وبنده هم دنبال خواهم کرد.

خطیب جمعه ورزنه به هدیه استاندار اصفهان در هفته دولت به کشاورزان اشاره وافزود: در خبرها شنیدیم که استاندار اصفهان در هفته دولت برای کشاورزان شرق اصفهان هدیه ای در نظر گرفته اند این حرف خنده دار است یک روز می گویند عیدی می دهیم،یک روز می گویند حق نکشت ویک روزهم هدیه ولی ما می گوییم استاندار محترم اصفهان مردم عیدی و هدیه نمی خواهند مردم کشاورز شرق اصفهان حق آبه شرعی وقانونی خود که به ناحق فروخته شده است  و آنهم به صورت واقعی می خواهند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.