سرویس: غیر تولیدی 12:12 - جمعه 09 شهریور 1397

مدیر کمیته امداد خبر داد

کمک هزینه 50 میلیون تومانی مسکن برای ایتام شهر اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان(عج)، فرزندان یتیمی که تحت حمایت این دو نهاد هستند، می‌توانند کمک هزینه مسکن را که به نسبت نیاز آن‌ها از 15 تا 50 میلیون تومان متغیر است، دریافت کنند.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا متین پور با بیان برنامه‌های این نهاد در راستای ایجاد تعامل و هم افزایی منابع و امکانات فعالان عرصه خیر و احسان، اظهار کرد: کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان(عج) که سابقه زیادی در حمایت از نیازمندان شهر اصفهان دارند، تفاهم نامه‌ای را در خصوص هم افزایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات خود برای ارائه خدمات بیشتر به ایتام شهر اصفهان، در زمینه خرید و احداث مسکن، زیارت و درمان، امضا کردند.

وی اصلی‌ترین هدف این تفاهم نامه را ارائه کمک هزینه خرید و احداث مسکن به ایتام مشترک تحت حمایت معرفی کرد و افزود: در این تفاهم نامه فرزندان یتیم که تحت حمایت این نهاد و انجمن مددکاری امام زمان(عج) هستند می‌توانند این کمک هزینه را که به نسبت نیاز آن‌ها از 15 تا 50 میلیون تومان متغیر است، دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان عنوان کرد: این کمک هزینه فقط به ایتام شهر اصفهان پرداخت می‌شود و خانواده‌هایی که مشکلات بیشتر و زندگی سخت‌تری دارند در اولویت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به این‌که کمیته امداد مبلغ 10 تا 20 میلیون تومان این کمک هزینه را تأمین می‌کند و مابقی را انجمن مددکاری امام زمان(عج) متقبل می‌شود، خاطرنشان کرد: ایتامی که قبلاً کمک هزینه بلاعوض عمرانی دریافت نکرده باشند، این کمک هزینه را به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند ولی به ایتامی که قبلاً کمک هزینه عمرانی بلاعوض دریافت کرده‌اند، این کمک هزینه به صورت وام پرداخت می‌شود.

متین پور با بیان این‌که تسهیل سفرهای زیارتی ایتام مشترک این دو نهاد یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه بوده است، مطرح کرد: کمیته امداد اصفهان 30 درصد هزینه‌های مربوط به سفرهای زیارتی ایتام را تامین و مابقی را انجمن مددکاری امام زمان(عج) تأمین می‌کند.

وی با بیان این‌که مشارکت و هم‌افزایی امکانات و منابع فعالان عرصه خیر و احسان الزامی است و تخصصی و متمرکز شدن مراکز خیریه بر مشکلات عمده نیازمندان مانند درمان، مسکن و اشتغال می‌تواند از گسترش فقر جلوگیری و باعث توانمندی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای نیازمند در استان اصفهان باشد، از مردم نیکوکار اصفهان خواست: همشهریان خیّر می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 0968877، کد دستوری #031*8877* از تلفن همراه ومراجعه به تارنمای https://isfahan.emdad.ir به نیازمندان کمک کمک کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.