سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:33 - چهارشنبه 07 شهریور 1397

رئیس هیأت بولینگ استان اصفهان:

افزایشی در نرخ بولینگ نداشتیم/ هزینه یک ساعت بازی 70 هزار تومان

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان این‌که قیمت بازی‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در سال 97 هنوز تغییری پیدا نکرده است، گفت: هزینه استفاده از یک خط بولینگ به ازای هر ساعت 75 هزار تومان است.

به گزارش اصفهان شرق، مسعود داودی با بیان این‌که هیچ افزایش قیمتی در نرخ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به وجود نیامده است، اظهار کرد: قیمت بازی‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در سال 97 هنوز تغییری پیدا نکرده است.

وی با بیان این‌که هزینه استفاده از یک خط بولینگ به ازای هر ساعت 75 هزار تومان است، افزود: از یک خط بولینگ تا 5 بازیکن می‌توانند استفاده کنند؛ هزینه استفاده از هر خط بولینگ به ازای یک ساعت نیز 40 هزار تومان است.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: به منظور ایجاد انگیزه در ورزش بولینگ، مراکز بولینگ در استان اصفهان تا ساعت 17 با 50 درصد تخفیف خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت بولینگ و بیلیارد در قالب کمیسیونی مشترک با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نرخ‌گذاری می‌شود.

داودی اذعان داشت: باشگاه‌های پردیس، صفه، جی و غدیر از جمله باشگاه‌های بولینگ فعال در شهر اصفهان هستند که برخی از آن‌ها برای ادارات و دستگاه‌های مختلف تخفیفاتی را در نظر گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که هزینه استفاده یک ساعته از پاکت‌بیلیارد(میز کوچک بیلیارد) 12 هزار تومان است، یادآور شد: هزینه استفاده یک ساعته از میز بازی اسنوکر(میز بزرگ بیلیارد) 15 هزار تومان است.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد داده شده که هزینه استفاده یک ساعته از پاکت‌بیلیارد(میز کوچک بیلیارد) به 15 هزار تومان افزایش یافته و هزینه استفاده یک ساعته از میز بازی اسنوکر(میز بزرگ بیلیارد) به 18 هزار تومان برسد اما هنوز این پیشنهاد عملیاتی نشده است.

وی ابراز داشت: هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان مجوز افزایش قیمت بولینگ و بیلیارد در سال 97 را اخذ کرده اما برای این‌که رغبت مردم به این ورزش‌ها کم نشود، از افزایش قیمت جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.