سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 23:06 - سه شنبه 06 شهریور 1397

فرمانده حوزه امیرالمومنین(ع) خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر خم در شهر سجزی در جمع مردم ولایتمدار شرق اصفهان

فرمانده حوزه امیرالمومنین(ع) گفت: بازسازی عید غدیر خم با حضور گرم و صمیمی مردم ولایت مدار بخش کوهپایه در تاریخ ۹۷/۶/۸ بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در ورودی شهر سجزی برگزار شود.

سرگرد مصطفی علیخانی امروز در گفت‌وگو با اصفهان شرق، با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: غدیر، نام اقیانوس بیکرانی است که افق در افق، با آسمان نسبت دارد و موج در موج هم آغوش عرش است.

وی افزود: غدیر، حاصل یکصد و بیست و چهار هزار چشمه زلال رسالت است که عرفان معرفت را فرا راه انسان قرار داده است پس اگر هنوز ذوق تماشایت هست بیا به کرانه غدیر بایست تا پنجره هایی از عرش در برابرت گشوده شود و تو را به تماشای لوح قلم ببرد.

فرمانده حوزه امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه تصریح کرد: شأن و مقام والای امیر مؤمنان علی(ع) آن قدر در اوج قرار دارد که با وجود احتمال خطرها و کارشکنی ها، رسول اکرم(ص) وظیفه یافت ولایت حضرت را به همگان اعلام کند و از آنان قول وفاداری و همراهی بگیرد و سایه سار غدیر نمایان گر بازخوانی ولایت است.

علیخانی خاطرنشان کرد: حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه در راستای اشاعه فرهنگ غدیر و فرامین مقام عظمای ولایت با همکاری و مشارکت کلیه ارگان های بخش شامل (بخشداری، دفتر امام جمعه سجزی، پایگاه مقاومت سلمان فارسی سجزی، ائمه جمعه و جماعات) شهر سجزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر سجزی و با همت و تلاش همه عزیزان بسیجی شهر سجزی اقدام به برگزاری شبیه سازی واقعه غدیر کرده است.

سرگرد مصطفی علیخانی در ادامه گفت: به حمد خدا مقدمات آن در حال اجرا می باشد و امیدواریم به توفیق الهی و بذل توجه های حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله عالی) این برنامه با حضور گرم و صمیمی مردم ولایت مدار بخش کوهپایه در تاریخ ۹۷/۶/۸ بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در ورودی شهر سجزی برگزار شود.

وی بیان کرد: جا دارد در پایان از تلاش شبانه روزی عزیزانی که بدون نام و نشان در حال اجرای این برنامه عظیم و معنوی هستند از صمیم قلب تشکر کنم و از همه عزیزان مسؤول می خواهم ما را در اجرای هر چه بهتر این برنامه یاری و مساعدت کنند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.