اصفهان شرق

آماده باش مدیریت بحران در بخشداری جرقویه علیا

کدخبر: 173880
1397/06/06 در ساعت 16:18

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، بخشدار جرقویه علیا در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت بر اساس وظایف و ماموریت های از پیش تعیین شده در موقعیت هایشان مستقر شده اند و آماده باش کامل هستند

وی با بیان این که تاکنون موردی از آسیب های ناشی از زلزله در منطقه گزارش نشده از مردم خواست تا امشب را نسبت به همیشه هوشیارتر باشند و حدالامکان در فضاهای باز رفت و امد کنند.

حسین بهزادفر در ادامه افزود: به تمام دهیاری ها اطلاع داده شده تا فضاهای باز روستاها را آماده کنند( مساجد و مدارس و سوله های مقام در برابر زلزله) تا مردم در شب در این محل ها مستقر شوند.

همچنین تمام ارگانهای دولتی و نیروهای امدادی ازجمله اورژانش و هلال احمر در حال آماده باش هستند.

در پی بروز زلزله در منطقه جرقویه علیا بخشدار و مدیریت بحران بخش در اطلاعیه ای اهالی محترم و ساکنین بخش جرقویه علیا را دعوت به حفظ آرامش و رعایت مسائل ایمنی نمودند.

احتراما با عنایت به اینکه زلزله ای در ساعت ۸:۴۵ صبح مناطقی از این بخش را لرزاند . از مردم خوب وبا صفای بخش جرقویه علیا تقاضامندم که با کمال ارامش و اطمینان خاطر که انشاء الله پس لرزه ای وجود نخواهد داشت در ۲۴ ساعت آتی خصوصا در ساعات شب از فضای باز استفاده نمایید.

ضمنا نیروهای امدادی ، بهداشت و اورژانس در صورت بروز حادثه در حالت آماده باش بوده و درخدمت شما بزرگواران هستند.