اصفهان شرق

وزیر راه به مجمع نمایندگان و استاندار هم وقت‌ نمی‌دهد/ حامی روحانی بودم، شرمنده مردم شدم

کدخبر: 173860
1397/06/06 در ساعت 11:23

به گزارش اصفهان شرق، علی قربانی با انتقاد به نحوه مواجهه مجموعه دولت با نمایندگان و حتی استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: بیش از یک ماه است که مجمع نمایندگان خراسان شمالی به همراه استاندار درخواست تعیین زمان ملاقات با وزیر راه برای بررسی پروژه‌های مهمی چون جاده مرگ (بجنورد – جنگل گلستان) فرودگاه بجنورد و راه‌آهن خراسان شمالی را دارند اما ایشان امروز و فردا می‌کند و یک بار نیز جلسه هماهنگ شده را لغو کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس که نخستین دوره نمایندگی خود در مجلس را سپری می‌کند در ادامه افزود: مجامع نمایندگان استان‌ها در مجلس در دوره‌های گذشته با رئیس‌جمهور وقت دیدار داشته و به ملاقات می‌پرداختند ولی اکنون دیدار معاون اول رئیس‌جمهور هم غیرممکن است.

وی یکی از مشکلات دولت را نگاه از بالا به پایین وزیر راه و مجموعه دولت دانست و افزود: هرکدام از وزرا برای هر سؤال نمایندگان مجلس باید ۲۰ دقیقه در مجلس به توضیح بپردازد اما اکنون برای تعامل بیشتر با حضور در دفتر وزیر راه با همراهی نماینده عالی دولت نیز سنگ اندازی می‌شود که این یکی از ضعف‌های دولت است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با ذکر این نکته که طی دو سال و نیم گذشته با سختی فراوان هیات رئیسه فراکسیون امید توانست چند هفته قبل با رئیس‌جمهور دیدار کند افزود: ما مخالف دولت نبودیم و نیستیم اما به عملکرد دولت انتقاد داریم و نباید این فضا در دولت حاکم باشد.

قربانی همچنین با اشاره به اینکه با امید به اصلاح وضع موجود در سال ۹۶ به روحانی رأی دادم و از او حمایت کردم افزود: روحانی انتظار ما را برآورده نکرده و آن چیزی که مدنظر داشتیم و می‌خواستیم نشده است.

وی افزود: شرایط بهتری را در عملکرد روحانی انتظار داشتم که محقق نشده است، خواسته‌هایی در آن زمان مطرح بود که برآوده نشد؛ باید وضع کشور بسیار بهتر از حالت فعلی می‌شد اما واقعا شرمنده مردم هستیم.

انتهای پیام/فارس