سرویس: اخبار شهرستان 16:28 - دوشنبه 05 شهریور 1397

مسئول اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا خبر داد:

آغاز عملیات بازسازی و مرمت زمین چمن سالن پوریای ولی شهر حسن آباد

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا گفت: با پیگیری و هماهنگی اداره ورزش و جوانان و بخشداری جرقویه علیا با اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و تامین اعتبار 800 میلیون ریالی کار مرمت و بازسازی زمین چمن در شهر حسن آباد اجرایی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا در گفتگو با اصفهان شرق اظهار کرد: زمین چمن این مجموعه ورزشی چند سال قبل افتتاح شد ولی بعلت وجود مشکلاتی و انجام نشدن هیچ گونه بازسازی در این مکان کمتر مورد استفاده ورزش دوستان قرار می گرفت و تقریبا بدون استفاده مانده بود.

مقداد جمشیدی افزود: با هماهنگی و پیگیری اداره ورزش و جوانان و بخشدار جرقویه علیا با اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان توانستیم مبلغ 800 میلیون ریال را برای بازسازی این مجموعه اختصاص دهیم و کار مرمت و بازسازی این مجموعه را آغاز کنیم.

بخشدار جرقویه علیا نیز با اشاره به مشکلات موجود در این مکان گفت: یکی از مشکلات موجود در این مجموعه نداشتن سکوی مخصوص تماشاگران و نداشتن سیستم روشنایی است.

حسین بهزادفر در بخش دیگر گفتگو تصریح کرد: چون بیشتر مسابقات در این منطقه در شب خصوصا شب های تابستان انجام می شود بعلت نداشتن روشنایی مناسب این مکان بلا استفاده واقع شده بود و امروز با پیگیر های انجام شده سکوی مخصوص تماشاگران و سیستم روشنایی این مجموعه با هزینه بالغ بر 800 میلیون ریال در حال اجراست.

بخشدار بخش جرقویه علیا اظهار امید واری کرد تا دو هفته آینده مشکلات فوق مرتفع گردد و این مجموعه مورد استفاده ورزش دوستان منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/ احمد صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.