سرویس: اخبار شهرستان 16:22 - دوشنبه 05 شهریور 1397

بخشدار جرقویه علیا خبر داد:

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای جرقویه علیا با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان

بخشدار جرقویه علیا به حادثه خیز بودن برخی از نقاط جاده ای در منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور ایمنی سفر و آرامش حال مسافران با پیگیری های انجام شده نقاط حادثه خیز در منطقه مرتفع خواهد شد.

حسین بهزادفر در گفتگو با اصفهان شرق، در خصوص نقاط حادثه خیز جاده ای اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و بازدید های میدانی توسط کارشناسان راهور در سطح منطقه برخی نقاط بعنوان نقاط حادثه خیز و دارای احتمال واژگونی و تصادف شناسایی شده که هر ساله باعث خسارات جانی و مالی زیادی  می شود.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به نقاط حادثه خیز منطقه افزود: در مسیر جاده حسن آباد به رامشه نقاطی که باید در اولویت کاری قرار گیرند عبارتند از «سه راهی حسن آباد به ورزنه در ورودی شهر حسن آباد، ورودی روستای خارا، پیچ روستای احمد آباد، سه راهی رامشه و ورودی روستای اسفنداران» که باید نسبت به رفع مشکلات این راه ها همت گمارد.

وی از تخصیص مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار به این امر خبر داد و افزود: با پیگیرها و هماهنگی های انجام شده جهت رفع این نقاط مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار تعیین شده است و از چند روز پیش کار ایمن سازی این نقاط  در دهستان رامشه شروع شده است وی اظهار امید واری کرد هر چه زودتراین پروژه ها به اتمام برسد شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.