سرویس: اخبار شهرستان 16:13 - دوشنبه 05 شهریور 1397

کامران نماینده اصفهان در کلنگ زنی مدرسه بنیاد برکت کفران؛

رسیدگی به وضعیت کوخ نشینان، دغدغه مهم امام و رهبری/ شرق اصفهان در نخبه‌پروری سرآمد است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بنیاد برکت پیرو سفارش امام راحل با تمام تلاش در حال ساخت مدارس در مناطق محروم است و شاهد هستیم که بیشترین نخبگان نیز از این مناطق می درخشند.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با هفته دولت در مراسمی کلنگ مدرسه بنیاد برکت و مدرسه شش کلاسه ابوذر روستای کفران بخش بن رود  در زمینی به مساحت 1300 متر مربع با زیر بنای 300 متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به زمین زده شد.

حسن کامران دستجردی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی، اظهار کرد: اقدامات بنیاد برکت در شرق شهرستان اصفهان چشمگیر است و در این خصوص باید تلاش بیشتری برای تحقق ساخت و سازهای موثر به کار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: امام خمینی(ره) همیشه دغدغه فقرا را داشتند و حتی فرموده بودنند که یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمیدهم و امروز نیز رهبر معظم انقلاب این مهم را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به وضعیت محرومان سر و سامان داد، تاکید کرد: در همین راستا بنیاد برکت نیز پیرو سفارش امام راحل با تمام تلاش در حال ساخت مدارس در مناطق محروم هستند و قطعا با حمایت های صورت گرفته و مورد انتظار این مهم دنبال می شود.

کامران با بیان اینکه باید برای بالا بردن سطح سواد جوانان تلاش کرد، تصریح کرد: شرق اصفهان نخبه‌پرور است و ما بیشترین نخبگان کشور را در مناطق محروم کشور شاهد بوده ایم و امید داریم هر چه سریعتر این مدارس به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون این بنیاد در شهر های و روستاهای زیادی من جمله در شهر ورزنه، روستای فارفان، پیله وران، رهنان و محمود اباد اجرایی شده و یکی از مزایای این بنیاد سریع اجرایی شدن این طرح ها است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.