سرویس: غیر تولیدی 09:23 - دوشنبه 05 شهریور 1397

دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی:

۷۶ تیم در مسابقات سازه های ماکارونی اصفهان شرکت کردند

اصفهان – دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی از شرکت ۷۶ تیم در مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، رضا مفیدی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی که به همت دانشگاه صنعتی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۷۶ تیم در این مسابقه شرکت کردند که بیشترین تعداد تیم شرکت کننده و بیشترین سازه در جشنواره های ملی است.

وی ادامه داد:‌ دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور در دو گرایش رادمانی و سازه فشاری به مدت سه روز در این مسابقات برای انتخاب مقاوم ترین سازه ماکارونی با هم رقابت کردند.

دبیر برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی در اصفهان اظهار کرد:‌ ۲۰۰ شرکت کننده با ۲۱۰ سازه در این مسابقات شرکت کردند که توسط مجموعه (پات) داوری شدند و سازه ای که بیشترین وزن بار را تحمل کند مقام آور این مسابقات خواهد بود.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات با کیفیت ترین و بیشترین سازه ها را داشته ایم و امیدوارم در دوره سوم تعداد شرکت کنندگان بیشتر و کیفیت سازه ها افزایش پیدا کند.

مفیدی با اشاره به اینکه مقاوم ترین سازه تحمل یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم را داشته است، گفت: در بخش راندمانی آزاد تیم های East bridge، خوارزمی قشم و Non stop به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم و در بخش سازه فشاری تیم هایApex، دانشکاه اشرفی و سمپاد به عنوان مقام های اول تا سوم معرفی شدند.

وی اضافه کرد: نحوه داوری آثار به گونه ای بوده است که تیم های دانشجویی و دانش آموزی به صورت مجزا داوری شده اند که در این بخش تیم های شهریاری،Golden bridge ۳  و شهاب دانش مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.