سرویس: غیر تولیدی 13:13 - دوشنبه 05 شهریور 1397

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان

مسابقات هنرهای فردی بانوان کشور در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی هنرهای فردی بانوان کشور مهرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، ابوذر خواجو درباره برنامه‌های هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اظهار داشت: با 15 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور که جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم. این مسابقات حکم انتخابی رقابت‌های پارآسیایی تهران را دارد و حداقل 2 تا 3 ورزشکار استان شانس کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دارند.

وی افزود: 6 نفر از وزشکاران استان موفق به کسب دان یک جهانی سبک نینجوتسو شدند که احکام آنها جمعه گذشته و با حضور بنیانگذار این سبک به آنها اهدا شد. من نیز موفق به کسب مدرک مربیگری بین‌المللی رزمی و دان 5 جهانی و کارت شیدوشی در سبک نینجوتسو شدم که می‌توانم در هر جای دنیا تدریس کنم.

خواجو با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه 3 با همکاری فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از 31 مرداد تا 6 شهریورماه امسال ادامه داد: مسابقات استانی و انتخابی قهرمانی کشور سبک نینجوتسو را نیز مهرماه در اصفهان برگزار می‌کنیم و در صورت موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور، در مسابقات جهانی ژاپن نماینده خواهیم داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان گفت: در بخش بانوان 2000 ورزشکار استان به هیئت اضافه شده‌اند. میزبانی مسابقات قهرمانی هنرهای فردی بانوان کشور در مهرماه را بر عهده گرفتیم و نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.