سرویس: غیر تولیدی 12:11 - دوشنبه 05 شهریور 1397

مدیر کمیته امداد اصفهان خبر داد

815 میلیون تومان سهم کمک‌های اصفهانی‌ها در روز عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان این‌که یکی از مخارج سنگین خانواده‌های نیازمند، تأمین گوشت گرم است، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان بیش از 815 میلیون تومان در روز عید قربان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا متین پور از رشد 36 درصدی کمک‌های مردم به خانواده‌های نیازمند اصفهانی در روز عید قربان خبر داد و اظهار کرد: کمیته امداد در این عید بیش از 815 میلیون تومان به صورت نقد و گوشت گرم از خیران اصفهانی جمع‌آوری کرده است.

وی با بیان این‌که در سال گذشته 600 میلیون تومان در روز عید قربان جمع‌آوری شده بود، افزود: کمک‌های دریافت شده در عید قربان سال جاری با 36 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 815 میلیون تومان رسید که شامل 198 میلیون تومان وجه نقد، 8 هزار و 700 کیلوگرم گوشت گرم و 126 رأس دام زنده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در مورد سلامت گوشت‌های جمع‌آوری شده عنوان کرد: ناظر سازمان دامپزشکی گوشت قربانی دریافت شده را بررسی و تأیید کرد و سپس بسته‌بندی و در بین ایتام و خانواده‌های نیازمند اصفهانی که تحت حمایت کمیته امداد هستند، توزیع شد.

وی با اشاره به تأثیر موج گرانی‌های اخیر در کوچک شدن سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد، ابراز کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های فقر در شرایط حاضر به مشارکت و همکاری بیشتر مردم نیکوکار اصفهان نیاز داریم.

متین‌پور در پایان با بیان این‌که این نهاد در روز عید سعید غدیر خم برنامه خاص و ویژه‌ای مانند عید سعید قربان ندارد، خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر خم در جشن‌هایی که در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود، صندوق‌های این نهاد برای دریافت نذورات و کمک‌های مردمی وجود دارد و مردم خیر اصفهان می‌توانند به همشهریان نیازمند خود در این روز فرخنده کمک کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.