اصفهان شرق

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان معرفی شد

کدخبر: 173740
1397/06/05 در ساعت 09:08

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، علیرضا حاتم‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان، هفته دولت و روز کارمند از زحمات ابوطالب جلالی در مدت 6 سال تصدی مدیریت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان قدردانی کرد.

وی افزود: در آموزش‌های غیررسمی هیچ آموزشی به سختی و پیچیدگی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیست.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مطرح کرد: مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای یک مدیریت فرابخشی است و باید در زمینه‌های کارکرد آموزشی، تکنولوژیکی و … مؤثر واقع شود.

وی اقدامات ابوطالب جلالی را در 2 هزار روز خدمت در استان اصفهان در بحث برون‌سپاری، المپیاد، بهبود کیفیت، ارزیابی‌ها و … ارزشمند دانست.

حاتم‌زاده ضمن تبریک به آرش اخوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: کسی که مسؤولیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را بر عهده می‌گیرد باید مدیریت تغییر به لحاظ نیاز، جهت و رفتار را از بالادست انجام دهد و ساختارهای کهنه شکسته شود.

وی در ادامه گفت: یکی از الویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حضور صاحبان صنعت در مراکز است و مسؤولان باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

در ادامه ابوطالب جلالی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طی 6 سال، از خدمات صادقانه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قدردانی کرد.

در پایان حکم انتصاب آرش اخوان به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان توسط معاون آموزش سازمان اهدا و از زحمات ابوطالب جلالی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

طبق این گزارش، جلسه تودیع ابوطالب جلالی و معارفه آرش اخوان به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با حضور علیرضا حاتم‌زاده معاون آموزش سازمان، علیرضا طاهرپور مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان، فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، مصلحی معاون اداری و پشتیبانی اداره‌کل، مسؤولان، رؤسای مراکز، ادارات ستادی و واحدها و دهقانی رئیس کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در محل سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.

انتهای پیام/