سرویس: غیر تولیدی 01:05 - دوشنبه 05 شهریور 1397

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان:

دشمن بیشترین توان خود را برای تفرقه بین مردم به کار گرفته است/ با مذاکره چیزی دست ما را نمی‌گیرد

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی از طریق مسائل داخلی است.

به گزارش اصفهان شرق،  مجتبی فدا شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف اظهار داشت: نظام در زمینه فعالیت‌هایی که اصناف قبل، حین و بعد از انقلاب، در شکست رژیم شاه و سایر اقداماتی که انجام دادند، مدیون اصناف است؛ در‌ جنگ از اصفهان و سایر استان‌ها با وجود مشکلات تحریم، رزمندگان با کمبود مواجه نشدند و مدیون اصناف هستیم.

وی افزود: امروز هم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی از اصناف، کسبه و بازاریان ممنون هستیم، شرایط سخت و خاصی داریم، در دو سال اخیر بیشتر فشار روی مسائل داخلی است و دشمن عقیده دارد انقلاب را باید با فعالیتی از جنس انقلاب شکست داد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان ادامه داد: همه منابع و زیر‌ساخت‌های آمریکا آسیب دیده است، امروز ابتکار عمل و حرف اول را جمهوری اسلامی می‌زند، امنیت رژیم منحوس صهیونیستی به خطر افتاده است در حالی که آمریکا می‌خواست امنیت آن‌ها را فراهم کند، جنگ نیابتی، خلق خاور‌میانه جدید، مذاکرات همه با شکست رو به رو شد.

فدا با اشاره به شکست‌های آمریکا در منطقه گفت: در 10 سال گذشته همه توطئه‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است، 4 جنگ داشتند که چیزی دستشان را نگرفت، جنگ نیابتی با ایجاد داعش و مسلمان‌کشی را ایجاد کردند اما چیزی به دست نیاورند.

وی بیان داشت: در عراق هم آمدند، 3 سال است یمن هستند، فکر می‌کردند 8 ماهه از پس یمن برمی‌آیند، مردم بی‌دفاع را کشتند تا فشار مردمی بر دولت زیاد شود؛ خودشان می‌گویند 6 تریلیون دلار در منطقه خرج کرده‌اند در حالی که جمهوری اسلامی یک‌هزارم هم خرج نکرده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: قدرت مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با استکبار جهانی در منطقه شکل گرفته و مختص شیعه نیست، مردم غزه مقابل ارتشی که 6 کشور عربی را شکست داد مقاومت کرده‌ و عقب‌نشینی نکرده‌اند؛ این را بدانیم که آمریکا دیگر توان جنگ جدید را ندارد، به واسطه تلفات و هزینه نمی‌تواند وارد درگیری شود، البته هم‌گرایی، وحدت و گستره ایران از دیگر دلایل است.

وی همچنین اذعان کرد: از اول انقلاب از هر اقدامی درنگ نکرده‌اند اما ظرفیت و توان بازدارندگی ایران افزایش پیدا کرده است، توان موشکی جمهوری اسلامی بسیار بالا است، قاعده امنیت کشور افزایش پیدا کرده است و هزار کیلومتر دور‌تر با دشمن درگیر شده‌ایم؛ در‌ چند سال گذشته روزی نبوده که افرادی به دنبال بمب‌گذاری و ترور باشند اما همگی منهدم و دستگیر شده‌اند.

فدا اضافه کرد: دشمن به دنبال مشغول کردن جمهوری اسلامی در داخل است، یکی از طریق فشار روانی با استفاده از فضای مجازی، تبلیغات مسموم و ترویج دروغ با امپراطوری رسانه‌ای است، مشکلات به دلیل سوءمدیریت و عدم نظارت وجود دارد و منکر آن‌ها نیستیم؛ مردم با وجود مشکلات عدیده صف خود را از ضد‌انقلاب‌ها جدا کردند، دشمن به دنبال سقوط رژیم جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب است.

وی با بیان این‌که نباید به مذاکره رویم، تصریح کرد: آمریکا با کره شمالی سر میز مذاکره نشست، تهدید کرد اما اتفاقی هم نیفتاد، اول انقلاب از آمریکا نترسیدیم، امروز هم نباید بترسیم؛ فشار دیگری روی مسائل فساد وارد می‌شود، مخالف گرانی و گران‌فروشی و فشار بر مردم ایران هستیم و باید در صحنه اقتصادی حواسمان را جمع کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در ادامه یاد‌آور شد: همه توطئه‌ها و فشار‌ها برای کشاندن ما به پای میز مذاکره بدون شرط و مستقیم با آمریکا است اما با مذاکره چیزی دست ما را نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم و اگر این اتفاق افتاده بود مانند توان موشکی به شکوفایی اقتصادی رسیده بودیم، به ظرفیت‌های درونی کشور توجه نشده است، دولت دست از اشرافیگری و تجملات بردارد و به جوانان اعتماد شود مدافع مطالبات مردمی از مسیر قانونی، نه با آسیب به اموال عمومی هستیم.

فدا همچنین بیان کرد: دشمن بعد از حوادث دی‌ماه بیشترین توان خود را بر جدایی، تفرقه، دو‌قطبی و جدایی مردم و نظام گذاشته‌ و به دنبال اقدام عملی است، جامعه اصناف نقش ویژه و مؤثری را دارد، انقلاب به راحتی به دست نیامده که با چند خبر دروغ و اشتباه در رسانه‌ها آن را از دست بدهیم؛ از اکنون تا 13 آبان که مرحله دوم تحریم‌ها است، ممکن است اتفاقات زیاد دیگری رخ دهد، آمریکا به دنبال سوءاستفاده از هر موضوعی است اما می‌توانیم با تقوا، پشتکار و همدلی از این گذر‌گاه اقتصادی عبور کنیم تا ایران ابر‌قدرت‌ها را به خاک مذلت بنشاند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.