سرویس: غیر تولیدی 18:14 - شنبه 03 شهریور 1397

معاون بهره‌وری مشترک گاز در اصفهان:

یک میلیون و ۷۶۵ مشترک گاز در اصفهان داریم

معاون بهره وری شرکت گاز استان اصفهان گفت: یک میلیون و ۷۶۵ مشترک گاز در استان داریم که ۷۰۵ مورد از آنها مربوط به شهرستان اصفهان اند.

به گزارش اصفهان شرق، حسین بندگانی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یک میلیون و ۷۶۵ مشترک گاز داریم که از این تعداد ۷۰۵ مورد در شهرستان اصفهان و بیش از یک میلیون مشترک در ۲۳ شهرستان دیگر استان هستند.

وی تصریح کرد: مشکل ما در بهره وری حفاری های غیرهماهنگ است که عمدتا توسط شرکت‌های حفاری صورت می گیرد که غالب حوادث را در حفاری های بدون هماهنگ شده داریم.

معاون بهره وری شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد از حوادث ما به حفاری ها بر می گردد، ادامه داد: در حفاری ها لوله‌ها آسیب می بیند و سبب بروز حوادث می شود بنابراین باید موارد ایمنی را رعایت کرد.

وی با اشاره به اینکه حتی زنگ زدن لوله ها یک از عوامل موثر در بروز حوادث است، بیان داشت: رعایت موارد ایمنی در حفاری ها، استفاده از شیلنگ های غیراستاندارد و نحوه لوله کشی های داخل ساختمان ها از دیگر عوامل موثر در حوادث گاز است.

بندگانی همچنین به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع دهاقان و تقویت شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی جمبزه با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: گازرسانی به شهرهای شرق استان به روش CNG، یک روش تجربه شده در دنیا و مبتنی بر آخرین استانداردهای بین المللی انجام می شود مخازن مربوط برای حمل گاز از درجه فشارپذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و بر مبنای استاندارد مخازن مذکور دائماً تحت کنترل و بازرسی قرار می گیرد، بنابراین گازرسانی و بهره برداری با این روش از درجه ایمنی بالایی برخوردار است.

وی به پروژه ایستگاه TBS و خط انتقال و تغذیه دشت سرکاری از توابع آران و بیدگل از دیگر پروژه های شرکت گاز استان اصفهان که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، بیان داشت: این ایستگاه با ظرفیتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مکعب بر ساعت با هزینه بیش از ۱۱ میلیارد ریال اجرایی شده و ۳۵۰ متر خط ۱۲ اینچ فولادی و ۹۵۰ متر خط اینچ فولادی و ۱۲۰۰ متر شبکه دو اینچ در این پروژه عملیاتی شده است.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.