سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:46 - شنبه 03 شهریور 1397

مدیر اورژانس اصفهان خبر داد

یک کشته و 5 مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در شهرضا

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از کشته شدن یک پسر 10 ساله و مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر نصرآباد به سمت امامزاده علی اکبر(ع) خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، غفور راستین از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ام.وی.ام در 20 کیلومتری محور نایین به انارک خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در ساعت 11:06 روز پنجشنبه رخ داده بود، 8 مصدوم بر جای گذاشت.

وی در ادامه افزود: مصدومان این حادثه 4 مرد و 2 زن و 2 کودک بودند و همه مصدومان به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از حادثه دیگری حوالی روستای «حوض‌ماهی» در مسیر مجلسی به بروجن خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک وانت نیسان در ساعت 14:54 روز جمعه برخورد کردند که این حادثه 9 مصدوم داشت.

وی با بیان این‌که مصدومان 2 مرد، 3 زن و 4 کودک بودند، خاطرنشان کرد: 3 کد اورژانس 115 مصدومان را به بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) شهر مبارکه انتقال دادند.

راستین از حادثه واژگونی دیگری در روز جمعه اطلاع داد و اذعان داشت: در ساعت 19:48 در مسیر نصرآباد به سمت امامزاده علی‌اکبر(ع) در محدوده شهرضا، سواری پژو 405 واژگون شد؛ در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 5 نفر هم مصدوم شدند.

وی با بیان این‌که فرد متوفی یک پسر 10 ساله بوده است و همچنین 3 نفر از مصدومان زن و 2 نفر دیگر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: 2 کد اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شدند و 5 مصدوم حادثه را به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا منتقل کردند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.