سرویس: غیر تولیدی 07:32 - شنبه 03 شهریور 1397

مدیرکل اوقاف استان اصفهان خبر داد

جزئیات برنامه‌های دهه ولایت در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی به‌ صورت ویژه در جوار حرم مطهر بیش از 300 بقعه متبرکه امامزادگان مناطق محروم اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام‌ رضا صادقی پیرامون برگزاری طرح ولایت علوی در جوار بیش از 300 حرم مطهر امامزادگان استان اصفهان اظهار کرد: با فرار رسیدن عید غدیر و دهه ولایت، طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی و همچنین برگزاری جشن عید غدیر به‌ صورت ویژه در جوار حرم مطهر بیش از 300 امامزاده عظیم‌الشأن و شاخص استان اصفهان ازجمله 17 تن گلپایگان، امام‌زاده شاهرضا و زینبیه اصفهان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این مراسم افزود: جشن عید غدیر و طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی با حضور 270 روحانی و مبلغ و همچنین عموم مردم و در اماکن متبرکه و مناطق محروم برگزار می‌شود که مدیحه‌سرایی و سخنرانی مقامات لشکری و کشوری و افراد شاخص استان از جمله برنامه‌های این مراسم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در طول این مراسم به معرفی شخصیت امیرالمؤمنین(ع)، ولایت و ولایت‌مداری و سبک زندگی علوی پرداخته می‌شود که در همین راستا از اساتید، روحانیون متخصص و مشاوران متعدد در بحث مربوط به خانواده دعوت‌شده است.

وی تمرکز بر روی بحث تولیدات ملی و حمایت از کالای ایرانی را از دیگر محوریت‌های مهم این مراسم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به منویات رهبری و نام‌گذاری امسال به‌ عنوان «حمایت از کالای ایرانی» تلاش شده است تا با حضور مشاوران اقتصادی و گروه‌های معرفتی به مشاوره و ترویج مردم در حمایت و خرید کالای ایرانی پرداخته و همچنین معرفی کالاهای ایرانی توسط گروه‌های معرفتی انجام بگیرد.

صادقی در پایان اذعان داشت: امسال نهمین سال برگزاری این طرح است که هرساله با استقبال پرشور مردم مواجه می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.