سرویس: اخبار شهرستان 21:23 - جمعه 02 شهریور 1397

امروز برگزار شد؛

یادواره دو شهید روستای کریم آباد بخش کوهپایه به روایت تصویر

یادواره دو شهید بزرگوار روستای کریم آباد، صبح امروز با حضور مردم و مسئولان با معنویت خاصی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، وقتی زمزمه جنگ و دفاع از وطن به گوش میرسید، با اینکه پدر و مادری پیر در گوشه ای از خانه ای کاه گلی بودند، ولی هیاهوی در دل جوانانی بود که کار و خانواده را به خدا سپردن و در دفاع از این مرز و بوم و دفاع از ناموس پا در عرصه شهادت نهادند.

امروز در روستای کریم آباد؛ باز هم یادواره دو شهیدی که در زمان جنگ شاید در این روستا فقط همین دو جوان بودند که کار و خانواده را به خدا سپردند و دین خود را نسبت به خدا و مردم اداء کردند؛ به گوش میرسد.

این مراسم با حضور دکتر کامران نماینده مردم در مجلس، امام جمعه شهر تودشک و ائمه جماعت روستاهای اطراف، ریاست کلانتری، بنیاد شهید، اداره اوقاف و شهردار شهر کوهپایه،بخشدار بخش کوهپایه، اعضای بسیج، خانواده معزز شهدا و جانبازان برگزار شد.

شهیدان بزرگوار رضا امیری و حسن کریمی دو شهید کریم آباد هستند که هر ساله در اواخر تابستان شاهد یادواره ای برای این دو شهید بزرگوار هستیم.
حجت السلام والمسلمین احمدی نصب در این یادواره گفت: حفظ حجاب ادامه راه این دو شهید است، در این زمانه همه دست به دست داده اند تا ایران و دین مبین اسلام را خراب کنند؛ دشمن همه راه ها را امتحان کرده است و نتیجه آن در یک کلمه خلاصه کرده و آن چادر است که می خواهد از زنان بگیرد.

همچنین جناب آقای دکتر کامران در این یادواره تقدیر از خانواده این دو شهید بزرگوار کردند که با اندک چیزی هر ساله این یادواره را به پاس قدردانی از این دو شهید برگزار میکنند.تا تجدید میثاق با آرمان های شهدا باشد.

همچنین در این مراسم دعای پرفیض ندبه و روخوانی وصیت شهید رضا امیری که توسط خود شهید ضبط شده بود قرائت شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.