اصفهان شرق

مبارزه با تبعیض و فساد اقتصادی از جمله وظایف مهم دولت نسبت به مردم است

کدخبر: 173575
1397/06/02 در ساعت 14:51

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: توجه به حسن اخلاق و خوش اخلاقی در دهه ولایت با توجه به آیه شریفه «انک لعلی خلق عظیم» باید مد نظر شیعیان آن حضرت قرار بگیرد.

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: خوش اخلاقی در بین مردم زینت اسلام است و مومنان با خوش اخلاقی می توانند چهره خوبی از اسلام به جهان نشان دهند.

وی گفت: دهه ولایت بهترین زمان برای ازبین بردن کدورت ها و کینه ها و بهترین فرصت برای آشتی کردن و ایجاد محبت و مودت بین مومنین است.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان عملکرد خودشان را مورد بررسی قرار دهند و در این خصوص به ارزیابی خود دست زنند.

وی با اشاره به وظایف دولت در مقابل مردم اذعان کرد: ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی و پیشبرد امور فرهنگی و مذهبی یکی از وظایف دولت نسبت به مردم است و در این خصوص باید در جامعه اسلامی وارد عمل شد.

امام جمعه شهر اژیه افزود: ایجاد فضای صحیح و عادلانه و از بین بردن فقر و معضلات اقتصادی از دیگر وظایف دولت است که باید بیش از گذشته نسبت به آن اقدام کند.

وی گفت: دولتمردان باید با قوت به مبارزه با تبعیض و فساد اقتصادی بپردازد زیرا مردم امروز منتظر اقدام انقلابی مسئولان هستند.

حجت الاسلام حجتی فرد با بیان اینکه پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها اعم از صنایع و علوم و قدرت دفاعی و نظامی مشهود است، بیان کرد: وحدت هر چه بیشتر بین دولت و مردم و پرهیز از اختلاف و همچنین پاسخگو بودن دولت به انتقادات سازنده و عمل به فرمایش دلسوزان و نخبگان؛ از جمله نکاتی است که باید قطعا مد نظر باشد.

انتهای پیام/