سرویس: اجتماعی 09:33 - پنجشنبه 01 شهریور 1397

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انبارهای احتکار 11 میلیاردی لوازم خانگی و آهن در اصفهان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از کشف انبارهای احتکار لوازم خانگی، شکر و آهن خبر داد و گفت: در عملیات نیروی انتظامی استان اصفهان که نمایندگان اداره‌کل صمت و تعزیرات حکومتی حضور داشتند، 110 میلیارد ریال کالای احتکار شده کشف شد.

به گزارش اصفهان شرق،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار کرد: با توجه به این که برخی با سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی موجود اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم کرده و با این کار باعث به وجود آمدن نابسامانی در بازار و افزایش قیمت‌ها شده‌اند، مأموریت ویژه برخورد با متخلفان، محتکران و اخلال‌گران نظام اقتصادی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه با هماهنگی مقام قضایی، عملیات مرصاد 11 با هدف نظارت بر انبارهای استان اصفهان توسط مأموران به اجرا گذاشته شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات که نمایندگان بازرسی اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند، 508 دستگاه لوازم خانگی، 35 تن شکر، 477 هزار و 80 کیلوگرم تیرآهن و 470 هزار و 130 کیلوگرم میلگرد کشف شد.

وی با بیان این‌که در بررسی مدارک ارائه شده مشخص شد، هیچ کدام از انباردارها مدرکی مبنی بر خروج کالا از انبار خود نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: ارزش این محموله‌های مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال عنوان شده است.

معصوم‌بیگی اذعان داشت: در این رابطه 6 انبار دپوی کالا به دستور مقام قضایی پلمب و 5 فرد متخلف نیز شناسایی و همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با هشدار به کسانی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم می‌کنند، تصریح کرد: برنامه‌های نظارتی پلیس بر روی انبارهای دپوی کالا به طور جدی ادامه دارد و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.