سرویس: غیر تولیدی 08:43 - پنجشنبه 01 شهریور 1397

بازهم نقره؛ بازهم دختران اصفهان

بدشانسی گریبان دختران اصفهانی را گرفت/ طلا از مشت خواهران منصوریان پرید

الهه و شهربانو منصوریان خواهران ووشوکار اصفهان در مسابقات آسیایی جاکارتا مقابل حریفان چینی خود شکست خوردند تا دو مدال نقره دیگر را به جمع مدال‌های ایران اضافه کنند.

به گزارش اصفهان شرق، در ادامه مسابقات آسیایی جاکارتا صبح امروز و در رشته ووشو بانوان در وزن منهای 52 کیلوگرم الهه منصوریان که پیش از این برابر «دوی سناتوهی» نایب‌قهرمان جهان از هند، «تی تو تای» از ویتنام دارنده مدال برنز جهان و «دیوین والی» قهرمان وزن منهای 48 کیلوگرم جهان از فیلیپین به برتری رسیده بود در فینال به مصاف به مصاف «لی یو» از چین رفت.

منصوریان در این دیدار با وجود تلاش فراوان، نتیجه این مبارزه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید؛ با این اوصاف تعداد مدال‌های الهه منصوریان در بازی‌های آسیایی به دو نقره و یک برنز رسید، وی در بازی‌های آسیایی گوانگجو به برنز و در اینچئون نیز به نقره رسیده بود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان که پس از استراحت در دور نخست موفق شد در اولین مبارزه خود نماینده ویتنام را شکست بدهد، در نیمه‌نهایی نیز نماینده تایلند را از پیش رو برداشت.

شهربانو صبح امروز در فینال بازی‌های آسیایی اندونزی مقابل نماینده چین بازی را واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت تا همانند خواهرش از رسیدن به مدال طلا باز مانده باشد.

الهه و شهربانو منصوریان دو خواهر ووشو کار اصفهانی همانند دو دختر اصفهانی دیگر موفق به کسب مدال نقره شدند تا مجموع مدال های اصفهانی‌ها 4 نقره حاصل تلاش دختران دیار نصف‌جهان باشد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.