سرویس: غیر تولیدی 15:15 - دوشنبه 29 مرداد 1397

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

واقعه غدیر در 100 نقطه کشور بازسازی می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: بازسازی واقعه غدیر در 100 نقطه کشور اجرا می‌شود که مردم هدایت و نظارت این برنامه را بر عهده دارند که امیدواریم در این مسیر مقدس گامی اندک برداریم.

به گزارش اصفهان شرق، حسین ظریف‌منش در دیدار با آیت‌الله سبحانی اظهار کرد: امسال نهمین سال بازسازی واقعه غدیر است که سعی شده کار بازسازی واقعه غدیر فراگیری و تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد بین الملل غدیر با استفاده از فرمایشات و رهنمودهای مراجع و رهبری علاوه بر گرامیداشت و ترویج غدیر، فرهنگ‌سازی و معرفت‌افزایی را سرلوحه خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه دشمن تلاش کرده که غدیر فراموش شود گفت: غدیر حقیقتی است که وظیفه داریم درس‌ها و تعالیم آن را برجسته کنیم تا آموزه‌های آن در زندگی جاری شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر محسوب می‌شود و فلسفه انقلاب فلسفه غدیر است که برنامه‌های فرهنگ‌ساز و جشنواره‌های هنری مانند قصه‌نویسی، خوشنویسی، فیلم و شعر در دستور کار قرار گرفته است.

ظریف‌منش عنوان کرد: برگزاری همایش‌های علمی نیز در دستور کار است و بر همین اساس برخی از مباحث مرتبط با امیر مؤمنان(ع) مانند جهاد اقتصادی، کار و انفاق و بخشش در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در زمینه غدیر گفت: تقدیر از آثار برتر دانشجویی در زمینه غدیر صورت گرفته تا به این سمت هدایت شوند و همچنین کارگاه‌های غدیرشناسی برگزار شده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر یادآور شد: اکنون دشمن از صلابت و اقتدار نظام به تنگنا دچار شده و بیشترین هجمه را به اعتقادات داشته و در سطح مدارس و دانشگاه شبهه‌پراکنی می‌کنند زیرا جامعه تشنه این مفاهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر ویژگی خاصی دارد و کار هنری، معرفتی و تبلیغی محسوب می‌شود و مردم نسبت به این امر جذب و توجه بیشتری دارند.

ظریف‌منش با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر در 100 نقطه کشور اجرا می‌شود گفت: مردم هدایت و نظارت این برنامه را بر عهده دارند که امیدواریم در این مسیر مقدس گامی اندک برداریم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.