سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:38 - سه شنبه 02 اردیبهشت 1393

جشن میلاد حضرت زهرا در ورزنه

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) و روز زن جشن باشکوهی در منزل شخصی حسن شهباز شهر ورزنه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از وزنه: در این جشن باشکوه حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه، حجت الاسلام باقری امام جماعت و استاد حوزه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارمندان ادارات و مردم شهید پرور شهر ورزنه حضور داشتند.

مجلس با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط کاظم زاده آغاز شد.

Vater-Mark1

در ادامه حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بر لزوم تأسی به اندیشه و منش آن حضرت تاکید و با یادآوری برخی از خصایص شاخص دخت گرامی پیامبر اسلام(ص)، منزلت و منقبت زن در دین مبین اسلام نیز تشریح گردید.

وی به شخصیت سرور بانوان دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) اشاره کرد و گفت: فاطمه زهرا(س) به عنوان کوثر هستی، الگوی تمام و کمالی برای زنان عالم است و سیره زندگی او اسوه بی بدیلی است که باید سرمشق عینی و عملی واقع شود.

حجت الاسلام باقری امام جماعت و استاد حوزه نيز در سخناني بیان نمود: اگر جهت پیدا کردن اسوه و الگوی برای زنان و مادران هستیم، بالاتر از حضرت زهرا(س) پیدا نمی کنیم و اگر بخواهیم مناسبتی را به عنوان” روز مادر” نام گذاری نمایم ، چه روزی بهتر از روز تولد حضرت فاطمه، او بالاترین شخصی است که می توان وی را اسوه و الگو برای مرد و زن قرارداد.

Vater-Mark4552

وی گفت جایگاه زن در اسلام ویژه است و زنان مسلمان باید حضرت فاطمه(س) را که الگوی برجسته زنان عالم است الگوی خود برای زندگی قرار دهند.

درادامه این جشن باشکوه آقایان شمس وامامی با مولودی خوانی مراسم را به پایان رساندند.

در پایان این جشن به مناسبت “روز زن” و تکریم روز مادربه تعداد25نفر از دختران نوجوان ومادرانی که اسم آنها فاطمه یا زهرا یا مرضیه یا…..به قید قرعه هدیه نفیسی اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.