سرویس: اخبار شهرستان 16:52 - یکشنبه 28 مرداد 1397

در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و اقتصاد مقاومتی؛

فعالیت هزار غرفه دار و ارائه 20هزار محصول خانگی در بازار اجتماعی «با سلام»

مدیر « بازار اجتماعی با سلام» گفت: باور و امید ما به این شکل است که مزیت رقابتی در کشور ایران، در صنایع سنگین و بزرگ نیست، بلکه درکسب و کارهایی است که غالبا بی‌توجه از کنارشان گذر می‌کنیم، باسلام یک برش کوچک از ظرفیت بزرگ این کسب و کارها را نشان دهد که مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد رضا آقایا  مدیر عامل شرکت « بازار اجتماعی با سلام و شهر شما» پیش از ظهرامروز در نشست خبری خود که به همت  بنیاد نخبگان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در حقیقت بازار اجتماعی  «با سلام و شهر شما» یک پلت‌فرم مناسب و طراحی شده برای کسب و کارهایی که در فضای مجازی می‌خواهند فعالیت داشته باشند، است

وی توضیح داد: باسلام یک بازار آنلاین و شبکه اجتماعی است برای عرضه محصولات خانگی، سنتی و محلی از سراسر ایران؛ محصولات خاصی که در فروشگاه‌های اینترنتی کمتر پیدا می‌شود.

آقایا عنوان کرد: این محصولات را مستقیما از خود تولیدکننده‌ها یا واسطه‌های خوب می‌خرید، اکثر این محصولات، حال و هوای خودمانی، روستایی و غیر صنعتی دارند و بسیار دوست‌داشتنی‌اند و در باسلام، تولیدکننده یا فروشنده آن‌ها معلوم است.

وی بیان کرد: باسلام، مجموعه‌ای از غرفه‌های متنوع است، این غرفه‌ها را خود تولیدکننده‌ها و فروشنده‌های محصولات مدیریت می‌کنند؛ فرد تولید کننده خود سفارش می‌گیرد و خودشان محصولات را با پست برای خریداران ارسال می‌کنند، باسلام در همه این فرایند، همراه فروشندگان و خریداران است تا رضایت خرید و فروش را برای همه کاربران تضمین کند.

مدیر « بازار اجتماعی با سلام» تصریح کرد:  باسلام فقط جای خرید و فروش نیست؛ چون یک بازار اجتماعی است، جایی است برای دوستی آدم‌ها در بستر کسب‌وکار که به کمک این ارتباط‌ها می‌توانید مهارت خریدتان را افزایش دهید.

وی افزود:  برای ارتباط با تولیدکننده‌ها و فروشنده‌های دیگر در باسلام می‌توانید از بخش کامنت‌های زیر غرفه‌ها و محصولات شروع کنید.

آقایا خاطرنشان کرد: بازار اجتماعی باسلام به یک اکوسیستم برای کسب و کارهای کوچک ایرانی است که متشکل از بیش هزار غرفه بوده، که بالغ بر 20 هزار محصول در این غرفه ها ارائه می شود.

وی در حمایت از ایجاد کسب و کارهای کوچک  تاکید کرد: باور و امید ما به این شکل است که مزیت رقابتی در کشور ایران، در صنایع سنگین و بزرگ نیست، بلکه درکسب و کارهایی است که غالبا بی‌توجه از کنارشان گذر می‌کنیم، باسلام یک برش کوچک از ظرفیت بزرگ این کسب و کارها را نشان دهد.

مدیر « بازار اجتماعی با سلام» اذعان کرد: چنین کسب و کارهایی نیاز به ساز و کارهای بودجه‌ای ندارد، در بیشتر روستاها و خانه‌ها وجود داشته و نیاز به مهارت آموزی دانشگاه‌هایی که هر سال بیکار به جامعه تحویل می دهد ندارد، این کسب و کارها نیاز به سرمایه ما و شما ندارند و فقط نیازمند توجه  و امید هستند.

آقایا با اشاره به اینکه «با سلام» از اواخر سال 95 به عنوان مرکز دانش بنیان وبا همکاری بنیاد نخبگان استان فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: با سلام توانسته نرم افزار و سیستم های عملیاتی به وجود آورد تا کسب و کارها از روستاها با اپلیکیشن ساده بارگذاری و در معرض دید خریداران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  باسلام توانسته است یک پلتفرم نرم افزاری را به وجود آورده است که با یک اپ بسیار ساده حتی از روستاها  کسب و کارشان را مستقر کنند، کسب و کارهای دانش‌بنیان هم البته وجود داردند که وجه مشترکشان این است که همه خودشان روی پای خود ایستاده‌اند، در این اوضاع نابسامان اقتصادی این آخرین امیدهای ما هستند.

آقایا ابراز کرد: بسیاری از قدرت های اقتصادی برتر امروزی با کسب و کارهای کوچک شروع کردند، کارآفرینی نیاز به امید دارد، ما توان‌مان  محدود است و تمام تلاش ما این است که داستان کسب و کار این آدم‌ها را بگوییم. ولی از شما انتظار داریم.

وی عنوان کرد: مالیات یکی از چالش‌های این شرکت است، ولی ناامید نیستیم، قانون‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد که برای کسب و کارهای کوچک تسهیل گری انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.