سرویس: غیر تولیدی 08:16 - یکشنبه 28 مرداد 1397

حضور نمایندگان مجلس در شرق اصفهان

سالک: وحدت نمایندگان خسارت‌های گذشته را جبران می‌کند/ بیمارستان ورزنه در اولویت دانشگاه علوم پزشکی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلساتی در بخش‌های مختلف شرق اصفهان با هدف جبران خسارت‌های وارده به مردم این منطقه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک ضمن گرامیداشت دهه ذی‌الحجه اظهار داشت: از ابتدای دوره دهم مجلس با نمایندگان شهرستان این مبنا قرار داده شد که پروژه‌های استانی که در سطح ملی مطرح است با یک وحدت کلمه از سوی نمایندگان با گرایش‌های سیاسی متفاوت دنبال شود.

وی با انتقاد از نمایندگانی که همراه نمی‌شوند، افزود: این هماهنگی جبران کننده پراکندگی‌ها در ادوار گذشته است؛ در دهمین دوره مجلس، جلسات به صورت منظم برگزار شده و تعهد نسبت به این وحدت وجود دارد، همچنین با این کار میزان نظارت بر مدیران را افزایش داده‌ایم، مجمع نمایندگان شهرستان شکل گرفته و بنده به عنوان رئیس انتخاب شدم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شرق اصفهان با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند و شرایط کشاورزان واقعاً نگران کننده است، این موضوع را در جلسات با وزرا مطرح کرده‌ایم و در پاسخ تغییر نوع کشت و کشت گلخانه‌ای پیشنهاد شده است.

سالک با بیان این‌که به مردم شرق اصفهان ظلم شده و مدیران باید جبران کنند، گفت: جلسه‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات شرق اصفهان با حضور فرماندار و برخی از مدیران کل در بخش‌های بن‌رود و جرقویه برگزار شد، برنامه داریم 4 بخش دیگر در شهرستان اصفهان هم حضور پیدا کنیم.

وی تشریح کرد: موضوع سلامت به عنوان یکی از اولویت‌ها مد نظر بوده و سه جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم، جمع‌بندی این جلسات جدول کارشناسی بود که شرق اصفهان طی ماه‌های آینده دارای شبکه قوی سلامت شود، دسترسی به خدمات پزشکی عمومی به صورت 24 ساعته نخستین اتفاقی است که باید عملی شود.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان ادامه داد: موضوع بیمارستان کوهپایه‌ هم مطرح شد اما به تصمیم نهایی نرسید، اولویت دانشگاه علوم پزشکی افتتاح بیمارستان ورزنه است که نظر دانشگاه بر 40 تخت خوابه بود اما نظر ما افزایش ظرفیت تا 60 تخت خواب است.

سالک با اشاره به مشکلاتی که به دلیل نوسان ارز رخ داد، گفت: بیمارستان‌های فارابی و امین قرار است فعالیت‌های بهداشت و درمان شرق اصفهان را پشتیبانی کنند، در مجموع سالانه 20 میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های بهداشت و درمان منطقه نیاز دارد.

وی با بیان این‌که حدود 100 پروژه در شرق اصفهان دیده شده که بتوان با آن‌ها جبران خسارت ناشی از خشکسالی کرد، افزود: مشکلاتی که با بانک‌ها وجود دارد، مسائل مربوط به تقسیمات کشور، شهرک صنعتی ورزنه، مسکن جوانان و آموزش و پرورش از دیگر موضوعات طرح شده در جلسات بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کمبود و فرسوده شدن مدارس شرق اصفهان یادآور شد: با نماینده بنیاد برکت صحبت شد تا 8 مدرسه‌ای که بنیاد برکت در شرق اصفهان آغاز کرده کامل شود.

سالک در پایان تأکید کرد: بعضی از نمایندگان با فعالیت انفرادی خود مانع از وحدت می‌شوند و نیز مطالبات مردمی که از سوی همه نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود را پس از رسیدن به نتیجه، به اسم خود تمام می‌کنند که از لحاظ اخلاقی کار درستی نیست، کنار هم قرار گرفتن نمایندگان پاسخگویی بیشتر مدیران را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.