سرویس: غیر تولیدی 13:13 - یکشنبه 28 مرداد 1397

معاون فروش فولاد مبارکه مطرح کرد

حمایت 100 درصدی فولاد مبارکه از خودروسازان/ تأمین 400 هزار تنی ورق خودرو در سال جاری

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه در شرایط تحریم، قوی‌تر از همیشه شرکت ایران‌خودرو را حمایت خواهد کرد و این آمادگی را دارد که حداقل 400 هزار تن ورق به این شرکت خودروسازی تحویل دهد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، در نشست مدیران عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت فولاد مبارکه که روز یکشنبه 21 مرداد در محل شرکت ایران‌خودرو برگزار شد، بر تعامل و حمایت بیشتر شرکت‌های داخلی از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی تأکید شد.

محمود اکبری در این نشست اظهار کرد: راه برون‌رفت از شرایط فعلی کشور و خنثی کردن اثر تحریم‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خودرو و فولاد، هم‌فکری و تعامل هر چه بیشتر با مشتریان و شرکت‌های داخلی از جمله خودروسازان کشور است.

وی مهم‌ترین فعالیت تعریف شده در این حوزه را داخلی‌سازی ورق‌های مصرفی این شرکت‌ها دانست و یادآور شد: علاوه بر تشکیل مستمر جلسات فنی بازرگانی بین دو شرکت، طی چند هفته گذشته نیز جلسات ویژه کارشناسی در خصوص تولید ورق‌های اسیدشویی، سرد و پوشش‌دار ایران‌خودرو که قبلاً از منابعی به‌ جز فولاد مبارکه تأمین می‌شده‌اند، برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان این مطلب که تا قبل از شروع تحریم‌های جدید حدود 75 درصد از ورق‌های موردنیاز شرکت ایران‌خودرو از طریق فولاد مبارکه تأمین می‌شده است، ابراز کرد: با همفکری صورت گرفته در دو شرکت و با همکاری واحدهای مختلف فولاد مبارکه این میزان به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزایش میزان تأمین محصول سرد ورق رویه (MB) را از دیگر خواست‌های ایران‌خودرو اعلام کرد و گفت: از تمامی توان گروه فولاد مبارکه برای تأمین حداکثری نیاز گروه ایران‌خودرو به انواع ورق‌های گرم، اسیدشویی، سرد و گالوانیزه استفاده خواهد شد.

اکبری با اشاره به این‌که در سال 1396 حدود 100 هزار تن از نیاز ورق گالوانیزه ایران‌خودرو از طریق شرکت ورق خودرو چهار محال تأمین شده است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این میزان در سال جاری به 120 هزار تن خواهد رسید.

وی میزان تحویل محصولات فولاد مبارکه به گروه خودروسازی ایران‌خودرو را در سال گذشته به میزان 367 هزار تن ورق اعلام و تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در شرایط تحریم، قوی‌تر از همیشه شرکت ایران‌خودرو را حمایت خواهد کرد و این آمادگی را دارد که حداقل 400 هزار تن ورق به این شرکت خودروسازی تحویل دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.