سرویس: غیر تولیدی 10:47 - شنبه 27 مرداد 1397

امیر قربانی در دیدار با فرمانده هوانیروز سپاه:

تغییر کاربری موشکهای برد بلند در دستور کار هوانیروز ارتش است

فرمانده هوانیروز ارتش، رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه های این یگان عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری موشکهای برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه صبح امروز در قالب همایشی با عنوان هم افزایی نیروها با یکدیگر دیدار کردند.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این دیدار اظهار داشت: ما امروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده ایم که حتی برخی قطعاتمان را به پنها (پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران) می‌فروشیم.

وی با اشاره با نقش موثر هوانیروز در دفاع مقدس گفت: هوانیروز در دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی و ۷۰۰ هزار سورتی پرواز، ۲۷۶ شهید و بیش از ۷۰۰ جانباز و ۱۱ آزاده تقئیم انقلاب اسلامی کرده است.

قربانی تصریح کرد: این نیرو بعد از انقلاب نیز در پشتیبانی از یگان ها حضوری فعالی داشته و به عنوان مثال، 8هزار ساعت پرواز عملیاتی در پشتیبانی از قرارگاه های حمزه (شمال غرب) و قدس (جنوب شرق) داشته ایم.
وی تاکید کرد: هوانیروز ارتش و سپاه با تعامل به عنوان ید واحده نظام در دفاع از کشور اقدام می کنند که باعث افزایش اقتدار دفاعی کشور می شود.

فرمانده هوانیروز ارتش، رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه های این یگان عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری موشکهای برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی تصریح کرد: قسم یاد می کنیم تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون‌ در رکاب ولایت و نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی امام خامنه ای خواهیم بود.

انتهای پیام/فارس

یک نظر در مورد “تغییر کاربری موشکهای برد بلند در دستور کار هوانیروز ارتش است”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    ایکاش ذره ای از
    این قسمت از بیانات سردار. در وجود برخی مسوولان اجرایی و مجلس بود:
    قسم یاد می کنیم تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون‌ در رکاب ولایت و نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی امام خامنه ای خواهیم بود.

    خداوندا فرمانده معظم کل قوا و همه نیروهای تحت امرش را حفظ بفرما

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.