سرویس: خواندنی 11:11 - شنبه 27 مرداد 1397

با مخترعین ایرانی؛

تعمیرکاران آنلاین، ناجی خودروی شما می‌شوند

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید به نزدیک‌ترین تعمیرکاران خودرو وصل شوید.

به گزارش اصفهان شرق، اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و طرح‌های استارت‌اپی بپردازد.

اکثر رانندگان تجربه در راه ماندن و خراب شدن خودروی شخصیشان را دارند و در این زمان است که آن‌ها به دنبال پیدا کردن نزدیک ترین تعمیرگاه هستند تا بتوانند خودرویشان را راه بیندازند و اما شاید راهی پیدا کنند که البته برای برطرف کردن این مشکل سامانه استارت‌آپی راه اندازی شده است که به کمک رانندگان می‌آید.

 یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه هوشمند تعمیر خودرو شده است که به کمک آن می‌توان نزدیک ترین و بهترین تعمیرگاه را پیدا کرد.

پیدا کردن بهترین تعمیرکاران خودرو در سامانه‌های هوشمند

در این سامانه می توان سریع ترین و نزدیک‌ترین مکانیک ها و تعمیرگاه های خودرو را یافت؛ در زمانی که خودروی شما دچار نقص فنی می‌شود و به تعمیر کار احتیاج دارد تنها با یک جستجوی کوچک می‌توان به تعمیرکار متصل شد و از او درخواست کرد تا به سمت شما بیاید وخودرویتان را تعمیر کند.

تنها با یک در خواست در این سامانه می توانید به نزدیکترین تعمیرگاه متصل شوید تا تعمیرکاران به سراغ شما بیایند و ماشینتان را به تعمیرگاه ببرند؛ از جمله ویژگی های این نرم افزار آن است که به کمک اینترنت و به صورت آنلاین می‌توانید هزینه مکانیک را پرداخت کرد.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.