سرویس: غیر تولیدی 19:36 - پنجشنبه 25 مرداد 1397

استاندار اصفهان:

بانک‌ها لباس رزم اقتصادی بپوشند

استاندار اصفهان گفت: بانک‌ها باید لباس رزم در شرایط فعلی اقتصادی بر تن کنند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده ظهر امروز در نشست بررسی امور اقتصادی استان اصفهان با محوریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در خصوص آب که مطلع کلام همه افراد حاضر در جلسه بود باید بگویم در خصوص افزایش آب با سدها و موارد دیگر پیگیر آن هستیم.

وی با بیان این که باید به سراغ طرح‌هایی برویم که باعث صرفه‌جویی در آب شود و یکی از این طرح‌ها استفاده از پساب و الزام واحدهای صنعتی به خرید پساب شهرستان‌ها برای مصارف داخلی‌شان است، ادامه داد: گلخانه‌هایی طراحی شده است تا باعث ایجاد اشتغال 60 هزار نفر در مشاغلی چون کشت گلخانه‌ای، کشت گیاهان دارویی، پرورش ماهی و … شود.

استاندار اصفهان با اشاره به این که مدیران بانکی یا دستشان بسته است یا این که مدل کاریشان به نحوی است که به تذکرات توجه نمی‌کنند، عنوان کرد: اگر روستاییان پول داشتند که به دنبال وام اشتغال نمی‌آمدند و باید این موانع در تخصیص وام به روستاییان برداشته شود.

وی با بیان این که بانک‌ها باید لباس رزم در شرایط فعلی اقتصادی بر تن کنند، به صنعتی بودن اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: اگر سونامی بیکاری در کشور ایجاد شود از اصفهان آغاز خواهد شد، در جنگ تحمیلی همه وارد جنگ نشدند بلکه بخش عمده مردم پشتیبان جبهه‌ها بودند و کسانی که آمادگی داشتند به میدان نبرد رفتند امروز و در شرایط جنگ اقتصادی نیز همین است.

مهرعلیزاده با بیان این که سیستم اقتصادی در جنگ اقتصادی باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی باشد، تصریح کرد: قیمت ارز بعد از 40 سال آزاد شد و باید زودتر به این موقعیت می‌رسیدیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.