اصفهان شرق

مردم باید در جریان کامل برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکرین قرار گیرند

کدخبر: 173038
1397/05/26 در ساعت 13:40

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مومنان بر خداوند توکل می کنند، اظهار کرد: توکل برخداوند نشانه بارز اهل ایمان و پرهیزکاران است و برای شناخت هر چه بیشتر روحیه توکل و به دست آوردن این اخلاق زیبا و پسندیده، باید از سیره و روش ائمه اطهار بهره برداری کرد.

امام جمعه شهر اژیه با بیان حدیثی از حضرت علی(ع) افزود: هرکس به خدا توکل کند دشواری ها برای او آسان می شود و اسباب برایش فراهم می گردد و احادیث ائمه در همه زمان ها برای ما الگوی معرفتی خاص محسوب می شود.

وی در فرازی دیگر از خطبه ها ضمن عرض تسلیت شهادت امام پنجم شیعیان به مناسبت های دهه اول ذیحجه اشاره و گفت: عرفه فرصت طلایی است که در دهه اول ماه ذیحجه شامل حال همه ما خصوصا جوانان می شود و در این روز بالاترین دعای ما عاقبت بخیری و ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

حجت السلام حجتی فرد با گرامی داشت یاد و خاطر آزادگان سرافراز تصریح کرد: آزادگان افرادی صبور بودند که سال ها اسارت را در زندان های بعثی عراق تجربه کردند و امروز وظیفه ماست تا این صبوری را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: دشمنی آمریکا کار دیروز نبوده و قطعا ادامه دار خواهد بود به گونه ای که امروز باز هم بی شرمی کرده و با وجود تحریم های ظالمانه بر ایران، تهدید به حمله نظامی هم می کند.

امام جمعه شهر اژیه اظهار کرد: در مورد مذاکره نتیجه مذاکره در برجام مشخص شد و زورگویی و بدعهدی و دروغگویی آمریکا به وضوح دیده شد.

وی اذعان کرد: بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت باید محکم بایستد و کار خود را به صورت صحیح انجام دهد و در مورد اعمال خود پاسخگو نیز باشد.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به اینکه برخورد انقلابی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی باید به درستی انجام شود، خاطرنشان کرد: دیگر مشکل اقتصادی وجود سودجویان و مفسدین اقتصادی و محتکرین خائن به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در این مورد باید برخوردهای قاطع صحیح و عادلانه انجام شود.

وی با بیان دو نکته مهم تاکید کرد: اجناس و اقلام که از محتکرین دریافت می شود باید سریعا به بازار عرضه و تقاضا برگردد و مردم کشور باید در جریان نتیجه برخورد با مفسدان و محتکرین قرار گیرند.

انتهای پیام/