سرویس: اخبار شهرستان 11:59 - جمعه 26 مرداد 1397

فرماندار شهرستان اصفهان:

رشد فرهنگ مقاومت و ایثار، سبب عزت و اقتدار در کشور می شود

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: رشد فرهنگ مقاومت و ایثار، سبب عزت و اقتدار در کشور می شود و باید تلاش کنیم تا این راه به نسل بعدی منتقل شود.

احمد رضوانی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن گرامی داشت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آسایش و آرامش ایران اسلامی مرهون رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان است و همه ما باید قدردان این فداکاری باشیم.

فرماندار شهرستان اصفهان افزود: ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از جمله اهدافی بود که سال ها پیش توسط فرزندانی از این خاک به خوبی به بار نشست و امروز نیز این هدف دنبال می شود.

وی با توجه به اینکه وظیفه مسئولان شناساندن ایثارگری رزمندگان و بازماندگان غیور دفاع مقدس است، گفت: همه ما باید با تاسی از یاد و خاطره شهدا و امام راحل، به خوبی مسئولیت خطیر خود در شناساندن ایثارگری رزمندگان و شهدا، به فرزندان ایران زمین را به انجام رسانیم.

رضوانی تاکید کرد: رشد فرهنگ مقاومت و ایثار، سبب عزت و اقتدار در کشور می شود و باید تلاش کنیم تا این راه به نسل بعدی منتقل شود.

احمد رضوانی فرماندار اصفهان به مناسبت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در منزل آزاده سرافراز سید مرتضی کاظمی برادر دو شهید و یک جانباز با وی دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است آزاده سرافراز سید مرتضی کاظمی در تاریخ 2 دی ماه سال 61 به اسارت رژیم بعثی در آمد و در تاریخ 25 مرداد سال 69 بعد از قریب به 9 سال اسارت، آزاد و به میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.