سرویس: اخبار شهرستان 11:24 - جمعه 26 مرداد 1397

در دیدار با آزاده حسن آبادی مطرح شد؛

اقتدار میهن اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت آزادگان است

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) بهمراه پرسنل این حوزه از خانواده آزاده محمد علی صادقی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در این دیدار فرماندهی حوزه 5 مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع)در سخنانی ضمن تبریک سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز غرور وایستادگی در برابر دشمنان و اقتدار کشور مدیون خون شهداو رشادت و فداکاری های ایثارگران وآزادگان است.

سرگرد عابدی در ادامه با اشره به اینکه آزادگان اسطوره صبر و مقاومت و امید در جامعه هستند گفت:در سال 69 با ورود سر فرازانه خود به میهن اسلامی شور و نشاط و امید قابل توجهی را به کشور و مردم بخشیدند و فضای معنوی همراه با امید را به جامعه تزریق کردند و بعنوان  الگو و اسطوره های صبر و مقاومت برای مردم به ویژه جوانان قرار گرفتند.

در ادامه آزاده حسن آبادی محمد علی صادقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از این دیدار در سخنانی به بیان خاطرات خود در دوران اسارت پرداخت.

قابل ذکر است محمد علی صادقی در تاریخ 64/6/18 در شمال غرب اشنویه به اسارت نیروهای عراقی در آمد و به مدت 5 سال و نیم در در اسارت بود و در تاریخ 69/6/4 به میهن اسلامی بازگشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.