سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:45 - دوشنبه 01 اردیبهشت 1393

اجتماع بزرگ زنان ورزنه با حضور مادران شهدا

در روز میلاد حضرت فاطمه(س) به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها اجتماع بزرگ زنان ورزنه با حضور مادران شهدا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق: این اجتماع با برنامه های متنوع بود باحضورحجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه وهمچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام علی(ع)، مسئولین بخش بن رود و همچنین حضوربیش از1000نفر ازخواهران برگزارگردید.

در این مراسم معنوی که حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه بخش بن رود(شهرورزنه) سخنران ویژه آن بود با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) اظهارداشت: 5پایه و ستون اساسی که ویژه گی حضرت زهرا(س) می باشد عبارت است ازستون معنویت که این ستون از مهم ترین مبانی زندگی ایشان بود و صداقت واطاعت از پیامبر و ولایت را در کنارایجاد فضای محبت در خانه از ویژه گی های زندگی این بانوی بزرگ اسلام است و زندگی که این مباحث در آن وجود داشته باشد از نظر عملی بی شک موفقیت خواهد داشت.

Vater-Mark8555

امام جمعه ورزنه با اشاره به مبنای مادران شهدا در پاسداری ازانقلاب گفت: مادران شهدا بر مبنای صداقت و ولایت پذیری فرزندان خود را برای حفظ دین و انقلاب فدا نمودند .

حجت الاسلام صادق زاده به بیان نزدیک شدن به زندگی اهلبیت پرداخت و اظهارداشت: البته روش اینکه زندگی خود را به زندگی این انوار مقدس نزدیک کنیم عمل به دستورات و الگو قرار دادن شیوه زندگی این بزرگواران است.

Vater-Mark5656

وی در خاتمه با اشاره به نقش زنان در دفاع از ولایت فقیه گفت: نقش زنان امروز در دفاع از ولایت فقیه و تربیت فرزندان بسیارمهم می باشد و هر کسی که از ولایت دور شد و فاصله گرفت به سرانجام ناپسندی دچار خواهد شد و هر که به عشق و ارادت ولایت نائل شد سرانجام نیکویی را برای خود به ارمغان آورده است.

Vater-Mark14

در ادامه این اجتماع نیزمولودی خوانی وتقدیر از خانوادهای معزز شهدا انجام گرفت.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.