سرویس: غیر تولیدی 11:02 - پنجشنبه 25 مرداد 1397

محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مطرح کرد:

بی تفاوتی استانداری نسبت به گاوخونی/بدون بودجه تالاب احیا می شود

محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با اشاره به بی تفاوتی استانداری نسبت به گاوخونی، گفت: در صورت تشکیل کارگروهی از مجموعه دانشگاهی از سوی استانداری احیای تالاب بدون بودجه هم ممکن است.

به گزارش اصفهان شرق، فرشید سهیلی اظهار کرد: طی نامه ای که از طرف رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای سازمان برنامه و بودجه نوشته شده است، با برنامه و راهکار ما برای احیای تالاب انزلی موافقت شده و بودجه مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: اداره محیط زیست و مجموعه دانشگاهی اصفهان با بررسی ظرفیت های استان و مشکلات تالاب گاوخونی می توانند راهکارهای مناسبی را برای احیای این تالاب بدهند.

محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: اگر ماجرای تالاب گاوخونی را از بحث های سیاسی دور کنند و صمیمانه به فکر احیای آن باشند ما حتی مشکل بودجه ای نخواهیم داشت.

وی با اشاره به بی تفاوتی استانداری نسبت به احیای تالاب گاوخونی، افزود: صنعت های بزرگی چون فولاد مبارکه و ذوب آهن آب اصفهان را می خرند و مبلغ آن را تقدیم استانداری می کنند.

سهیلی اضافه کرد: اگر استانداری جلسه و کارگروهی تشکیل دهد و این بودجه را در اختیار این کارگروه ها بگذارد تالاب گاوخونی را نیز با روش های علمی احیا خواهیم کرد و اقدامات موثری صورت می گیرد.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.