سرویس: غیر تولیدی 19:02 - پنجشنبه 25 مرداد 1397

استاندار اصفهان:

برق پمپ های غیرمجاز در مسیر زاینده رود قطع شود

استاندار اصفهان با هشدار به دستگاه های اجرایی برای برخورد با تخلفات در مسیر زاینده رود در زمان رهاسازی آب، گفت: برق پمپ های غیرمجاز در مسیر زاینده رود قطع شود.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در نشست شورای حفاظت از منابع آب که پیرامون رهاسازی آب زاینده رود برای آبیاری باغات غرب استان برگزار شد، اظهارداشت: با هرگونه تخلف و برداشت های غیر قانونی در زمان رهاسازی آب به شدت برخورد خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به تشکیل قرارگاه ویژه استانی به منظور حسن اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب برای رساندن آب به باغات به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، تصریح کرد: باید نظارت و کنترل لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بندهای غیرقانونی و نهرهایی که در مسیر رهاسازی، آب غیرقانونی برداشت می کنند باید بسته شود.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه مسیر و جریان آب با دقت و ظرفیت کافی کنترل و مدیریت شود، افزود: شرکت آب منطقه ای مکلف است با بکارگیری ظرفیت های لازم مانند صنف کشاورزی اجرای دقیق مصوبات از جمله برخورد با برداشت های غیر قانونی را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم مکلف است در اسرع وقت نیروی مورد نیاز را در اختیار فرمانداران برای مواقع بحران قرار دهد، اظهار داشت: برق پمپ های مسیر رودخانه نیز باید رصد و پایش موارد غیرمجاز جهت قطع برق اجرا شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: با هرگونه اهمال و مماشات برخورد خواهد شد و موارد در اسرع وقت برای رسیدگی به هیأت تخلفات اعلام می شود.

وی تاکید کرد: تیم بازرسی نیز باید کوتاهی های احتمالی در هر زمینه ای را گزارش کند.

مهرعلیزاده بر ساماندهی رودخانه زاینده رود تاکید کرد و افزود: باید در اخذ اعتبارات مورد نیاز این پروژه از مرکز و یا استان تسریع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.