سرویس: غیر تولیدی 11:11 - پنجشنبه 25 مرداد 1397

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس مطرح کرد

سهم 15 درصدی شهرضا از آلایندگی مجتمع فولاد مبارکه/ انتقاد از تبعیض بین خبرنگاران

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: حق آلایندگی شهرضا از فولاد مبارکه 15.6 درصد و از نیروگاه جنوب استان 14.4 درصد است که در چند سال گذشته برای شهرستان شهرضا پیگیری نشده بود و توانستیم آن را احیا کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، سمیه محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرضا با بیان این‌که خبرنگاران از مسائل و مشکلات جامعه آگاه هستند و می‌توانند برای رفع و برنامه‌ریزی برای آن، مشکلات را به مسؤولان منعکس کنند، اظهار داشت: در شهرستان شهرضا نیاز به همکاری خبرنگاران داریم تا بدون حب و بغض مسائل و مشکلات مردم را رصد کنیم.

وی با بیان این‌که نماینده مجلس باید نماینده مردم باشد تا دولت، افزود: تا زمانی که نماینده مردم هستم مسائل و مشکلات مردم را در شهر و روستا پیگیری می‌کنم و در سطح کلان به دنبال برنامه‌ریزی برای مشکلات آن‌ها هستم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این‌که از تبعیض در شهرستان شهرضا ناراضی هستم و تبعیض مسائلی را برای شهرضا ایجاد کرده است، گفت: در شهرستان شهرضا بین خبرنگاران تبعیض وجود دارد، باید همه را به یک دید نگاه کرد، رسانه‌ای که دولتی است نماینده را مورد تبعیض قرار می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که از تبعیض بین خبرنگاران شکایت دارم، بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود رسانه‌های مکتوب و خبرنگاران خبرگزاری‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند، اگر امکاناتی در شهرستان شهرضا است نباید تنها در اختیار یک گروه باشد باید به صورت مساوی در اختیار همه خبرنگاران قرار گیرد.

محمودی با بیان این‌که در آینده‌ای نزدیک استاندار اصفهان به شهرضا سفر می‌کند، عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند با شناسایی، مشکلات را منعکس کنند تا در سفر استاندار به شهرضا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به پروژه فاضلاب شهرضا، خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه پروژه فاضلاب شهرضا باید از سوی مردم در اقساط 12 تا 36 ماهه یا به صورت نقد پرداخت شود و جایی که مردم مشارکت کنند پروژه فاضلاب شهرضا از آن‌جا ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اگر تبصره 3 برای فاضلاب شهرضا اجرایی نشده بود با توجه به شرایط اقتصادی در سال یک درصد هم پیشرفت نداشت، ادامه داد: بودجه مورد نیاز پروژه فاضلاب شهرضا در سال 95، 134 میلیارد تومان برآورد شده بود.

وی با اشاره به این‌که مجتمع فولاد مبارکه خواهان پساب فاضلاب شهرضا بود اما در شرایط فعلی پساب برای هر شهرستانی یک ثروت است، اضافه کرد: در اجرای پروژه فاضلاب شهرضا دولت، شهرداری و مردم مشارکت می‌کنند.

محمودی با بیان این‌که 6 میلیارد تومان برای راه‌های روستایی در سال گذشته هزینه شد، ابراز کرد: هزار تن قیر برای شهرضا گرفته شد که 120 کیلومتر را می‌شد با آن آسفالت کرد، اما جذب نشد.

وی اذعان کرد: حق آلایندگی شهرضا از فولاد مبارکه 15.6 درصد و از نیروگاه جنوب استان 14.4 درصد است که در چند سال گذشته برای شهرستان شهرضا پیگیری نشده بود و توانستیم آن را احیا کنیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهردار به دلیل حاضر نشدن در جلسه تعیین تکلیف برای تحویل فاز 4 سروستان، 2 میلیارد تومان ضرر کرد، گفت: شهرداری به غیر از پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود وظایف دیگری هم دارد، راه و شهرسازی در شهرک سروستان پارک، بلوار و راه ساخته است و شهرداری باید خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.