سرویس: غیر تولیدی 09:15 - پنجشنبه 25 مرداد 1397

معاون شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان استخدام می‌کند

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای توسعه اشتغال اقدام به استخدام نیروهای واجد شرایط می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مجتبی قبادیان معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس مجوز صادره از وزارت نیرو و  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با توجه به پایان دوره خدمت برخی از کارکنان از طریق آزمون افرادی که دارای واجد شرایط هستند، استخدام می‌کند.

وی افزود: شرکت آبفای استان اصفهان در راستای توسعه اشتغال و مطابق با برنامه 5 ساله مدیریت منابع انسانی نسبت به اخذ مجوز 81 نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف اقدام کرد؛ با تأیید شرکت مادرتخصصی حدود 11 درصد نیروهای مورد تأیید جهت جذب در شرکت‌های آب و فاضلاب مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این‌که متقاضیان باید دارای تخصص مورد نیاز در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باشند، گفت: با توجه به پست‌های سازمانی بلاتصدی و نیز بررسی نیازسنجی در بخش‌های مختلف، افراد مورد نیاز جهت جذب در شرکت باید دارای تخصص مورد نیاز باشند به گونه‌ای که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، شیمی، برق، کامپیوتر، حسابداری، مدیریت، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، نقشه برداری، روابط عمومی، علوم اقتصادی، مهندسی بهداشت محیط، ایمنی فنی و غیره در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل نیروهای استخدامی در شرکت‌های آب و فاضلاب در سطح کشور 750 نفر است که از این میزان 11 درصد آن(81 نفر) مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هستند؛ زمان ثبت نام آزمون در روز دوشنبه مورخ 22 مرداد 97 آغاز و در روز 28 مرداد 97 به پایان می‌رسد و برگزاری آزمون 26 مهرماه 97 خواهد بود.

قبادیان عنوان داشت: آزمون توسط سازمان سنجش کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده و در آزمون استخدامی شرکت کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.