سرویس: اجتماعی » حوادث 04:33 - سه شنبه 02 اردیبهشت 1393

پیگیری اصفهان شرق

از جاده ای که حکایتش نیمه کار ماند تا دستگاه آزمایشگاهی که با عدم توجه باطری تمام کرد

رییس شورای شهر هرند گفت: پیگیرهای زیادی را در رابطه با جاده ی هرند- کوهپایه انجام دادیم ولی اعتبارات به سمت و سوی دیگر رفت و به سبب تردد بالای این مسیر و عرض کم جاده شاهد قربانی گرفتن در این مسیر هستیم.

به گزارش اصفهان شرق: از اوایل که گام هایمان را در راستای پیگیری مشکلات شرق اصفهان قرار دادیم از جاده ای سخن به میان آمد که عدم توجه مسئولین به این محور قربانیان بسیاری را به همراه می آورد.

محور هرند به کوهپایه با وجود قرار گرفتن در مسیر دانشگاهها و مراکز دولتی شهر هرند نتوانست درنگاه مسئولین قرار گیرد تا تدبیری در راستای حل مشکل انجام شود، شاید پل راه آهن که در 4 کیلومتری هرند واقع شده است و نام جوانان ناکام بر روی آن قرار دارد گوشه ی کوچکی از تصادفات با تلفات جانی این محور باشد.

جعفری رییس شورای شهر هرند به پیگیری های مسئولین شهر به دو بانده کردن این محور اشاره و اظهار داشت: متاسفانه هنوز اعتباری در جهت عریض کردن جاده ی هرند به کوهپایه دیده نشده است و این در صورتی است که محور های ندوشن- ورزنه و نیک آباد- حسن آباد دارای ردیف بودجه و اعتبار می باشند و 6 تا 7 میلیارد بودجه در جهت رفع خطر از این محور پرتردد هنوز در جایی مطرح نیست.

وی از زیرسازی 4 کیلومتر از این مسیر تا پل راه آهن توسط شهرداری هرند خبر داد و گفت:

شهرداری در راستای پیگیری شهروندان از مرتفع کردن مشکلات این مسیر کار زیر سازی 4 کیلومتر از این محور از هرند تا پل راه آهن را با هزینه ی شهرداری آغاز کرد و تا یک ماه دیگر آماده آسفالت خواهد شد و اداره کل راه آسفالت این مسیر 4 کیلومتری را متقبل شده است که امید واریم هر چه سریعتر انجام گیرد .

در ادامه ی این گفتگو با اشاره ای کوتاه به بحث آزمایشگاه هرند و توقف آزمایش های سطح 2 این مرکز از رییس شورای هرند نگاه مسئولین تامین اجتماعی را به این بخش سوال کردیم.

جعفری از عدم توجه مسئولین تامین اجتماعی به مشکل این آزمایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: مقرر شده است که فرمانداری جلسه ای را در راستای حل مشکل این آزمایشگاه با تامین اجتماعی در جهت حل مشکل و شروع به کار آزمایش سطح 2 در این مرکز برگزار کند تا دستگاههایی که توسط خیرین در این آزمایشگاه تعبیه شده است با عدم کارایی مواجه نشود.

وی تردد مردم هرند به اصفهان برای انجام آزمایشات سطح 2 و سختی و دشواری این مسیر را از جمله مشکلات پیش رو خواند و اظهار داشت: در این آزمایشگاه آزمایشات ساده قند خون و … انجام می گیرد ولی با توجه به اینکه دستگاههای موجود در این آزمایشگاه 40 نوع آزمایش مهم را انجام می دهد متاسفانه در خاموشی و گرد و غبار قرار گرفته است.

مسئولین توجه داشته باشند که با پرداختن به مشکلی بزرگ و پیچیده نباید از مشکلات شهرهای پیرامون سر باز زنیم مردمی که در هر زمان خود را موظف به ادای تکلیف می بینند امروز چشم به همت مسئولین دوخته اند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.