سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:04 - سه شنبه 23 مرداد 1397

خرم آبادی:

درخواست رفع فیلتر توئیتر غیر قانونی و خلاف مبانی حقوقی است

معاون دادستان کل کشور گفت: درخواست وزیر ارتباطات برای طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر غیر قانونی است.

به گزارش اصفهان شرق، عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در واکنش به صحبت های آذری جهرمی به وزیر ارتباطات  در رابطه با رفع فیلتر توئیتر در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایینیست.بنابر این موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود.

درخواست وزیر محترم ارتباطات دائر بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواستی غیر قانونی و خلاف مبانی حقوقی است.

دادستان محترم کل کشور طی نامه ای بطور رسمی غیر قانونی بودن درخواست وزیر را صراحتا به ایشان متذکر شده‌اند؛ اصرار بر این درخواست غیرقانونی و رسانه ای کردن مکرر آن جای تأمل دارد.

اگر کسی فکر می‌کند که طرح مکرر یک درخواست غیرقانونی در رسانه‌ها ، منع قانونی آن را مرتفع می‌کند‌‌؛ این فکر اشتباه است.

توئیتر یک شبکه اجتماعی آمریکایی است که کنترل آن در اختیار دشمن می باشد. مدیران این شبکه در فتنه سال88 صرحتا از فتنه حمایت کردند. در حال حاضر نیز این شبکه حاوی میلیون‌ها محتوای مجرمانه است که وزارت ارتباطات به لحاظ فنی امکان پالایش حتی یک مصداق آنرا را ندارد.

در این موقعیت که بیش از پیش نقاب از چهره پلید آمریکای جهانخوار برداشته شده است و دشمنی‌های شیطان بزرگ آشکارتر گردیده، انتظار می‌رود وزارت ارتباطات بجای پیگیری غیرقانونی رفع فیلتر شبکه های تحت کنترل آمریکا، پیگیر تحقق شبکه ملی اطلاعات و حمایت بیشتر از پیام رسان‌های داخلی باشد.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.