سرویس: غیر تولیدی 18:40 - یکشنبه 21 مرداد 1397

نجات شخصی که روی میلگردهای انتظار سقوط کرده بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شخصی که روی میلگردهای انتظار در ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرده بود، نجات یافت.

به گزارش اصفهان شرق، محمد شریعتی با اشاره به سقوط شخصی روی میلگرد اظهار داشت: وی با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس از مرگ رهایی یافت.

وی افزود: این حادثه در ساعت 20:45 روز گذشته در یک باب ساختمان نیمه کاره متروکه در خیابان مشتاق اتفاق افتاد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شخص مذکور روی میلگردهای انتظار سقوط کرده گفت: میلگرد وارد بدن وی شده و از ناحیه سینه دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: با تلاش به موقع پرسنل آتش‌نشانی ایستگاه شماره 5 و نیروهای اورژانس، میلگرد 16 عاج‌دار از بدن شخص مصدوم، برش داده شد و طی یک عملیات پیش بیمارستانی پیچیده در حالت هوشیاری به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

شریعتی تصریح کرد: بعد از انتقال وی به بیمارستان، از ایستگاه شماره 3 آتش‌نشانی هم به بیمارستان اعزام شدند و در بیمارستان با توجه به انتقال مصدوم به اتاق عمل برای اقدامات بعدی نیاز به کمک‌ همکاران آتش‌نشانی احساس شد و بعد از برش طی یک عملیات سخت و پیچیده،  میلگرد از  سینه شخص مصدوم خارج شد.

وی افزود: خوشبختانه عملیات جداسازی میلگرد از بدن مصدوم بدون کوچک‌ترین آسیبی انجام شد و برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل انتقال یافت.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.