اصفهان شرق

جزئیات دستگیری ضارب پزشک نجف‌آبادی؛ موضوع سوء قصد به پزشکان سریالی نیست

کدخبر: 172692
1397/05/21 در ساعت 10:02

به گزارش اصفهان شرق، سردار مهدی معصوم بیگی پیرامون پرونده سوء قصد به پزشک نجف آبادی اظهار داشت: سوء قصد پزشکان اصفهان و تهران سریالی نیست و ارتباطی با هم ندارند. در حوزه نجف آباد موضوع یک اختلاف است که ضارب شناسایی و امروز صبح برای دستگیری وی اقدام شده و اختلاف مربوط به خود شخص نیست بلکه به شکلی به این پزشک ارتباط پیدا کرده و موضوع امنیتی نیست و سریالی هم نیست.

وی درباره ارائه مشاوره در کلانتری‌ها بیان کرد: به همه کلانتری و پاسگاه‌ها گفته شده که مشاوره و مددکاری داشته باشند که اجرای طرح آن شروع و مرحله بندی شده و در مرحله اول اصفهان 20 کلانتری به مجموعه اضافه شدند و در این شهر تمام کلانتری‌ها مرکز مشاوره دارند و راه اندازی شده است.

گفتنی است، چند روز پیش یک پزشک در شهرستان نجف آباد اصفهان توسط افراد نقابدار مورد سوءقصد و حمله قرار گرفت. پس از این موضوع وزیر بهداشت به دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت سریعا گزارشی از سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پزشک نجف‌آبادی پس از سوءقصد گفت: وضعیت عمومی وی نسبتاً خوب است.

انتهای پیام/تسنیم