سرویس: غیر تولیدی 15:30 - شنبه 20 مرداد 1397

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد:

صنایع بی آبی را در اصفهان تشدید کرده اند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شاید اگر صنایع فولاد مبارکه و ذوب آهن در مکان دیگری ساخته می شد، امروزه مشکلاتی به این بزرگی نداشتیم و زاینده رود در نصف جهان جاری بود.

به گزارش اصفهان شرق، سید ناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر شنبه در نشست صمیمی با جوانان فعال استان اصفهان اظهار کرد: ما دچار مشکلات بزرگی شدیم که غیرقابل جبران است و اگر  اینگونه پیش برود در سال ٢٠٢٥ بی آبی اصفهان تشدید می شود.

وی ادامه داد: اگر مسئولان برای بی آبی و زاینده رود فکر چاره نباشند تالاب گاوخونی خشک شده و با پدیده گرد و خاک رو به رو خواهیم شد.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بارها در جلسه وزرا اعلام کردیم که اصفهان هر روز به مشکلاتش اضافه می شود اما در هیچ کدام از دولت ها کسی به فریاد اصفهان نرسید.

۴ هزار مدیر دولتی بازنشسته صندلی های مدیریتی را گرفته اند

وی با اشاره به افزایش آلایند ها در اصفهان گفت: متاسفانه آلودگی و آلایندگی در بعضی مواقع حتی بیش از تهران است همچنین در اصفهان آمار بیکاری از میانگین کشوری سه درصد بیشتر است.

موسوی لارگانی در ادامه افزود: ما طرح های اشتغال زا و صنعتی نمی خواهیم و اگر آب را به اصفهان بدهند تمام مسائل و مشکلات ما حل می شود.

وی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: در سراسر کشور حدود چهار هزار نفر بازنشسته هستند که باید با صندلی های خود خداحافظی کرده و در اتاق مشاوره تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند تا مدیران جدید با کمترین خطا کارها را انجام دهند و مشکل اصلی ما این است که برای مدیران برنامه ریزی نداشه و مدیر جوان تربیت نکرده ایم و فقط جابجایی صندلی های مدیریتی را داشته ایم.

سوال جوانان اصفهانی از رئیس مجمع نمایندگان بی پاسخ ماند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: آبی که از سمیرم به سمت خوزستان می رود اگر به اصفهان بازگردد ما هیچ کمبودی نداریم اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد و در همین تابستانی که مردم اصفهان تشنه آب آشامیدنی بودند، ٢٠ متر مکعب از چهارمحال و بختیاری آب به اصفهان سرازیر می شد که از این ٢٠ مترمکعب فقط هشت متر مکعب آب در اختیار اصفهانی ها قرار گرفت.

در ادامه جلسه جمعی جوانان استان اصفهان مشکلات خود در زمینه های ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و … را برای موسوی لارگانی بیان کردند اما رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به دلیل کمبود وقت پاسخ سوالات جوانان را به جلسه ای دیگر موکول کرد.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.