سرویس: غیر تولیدی 22:50 - شنبه 20 مرداد 1397

استاندار اصفهان:

اسیر جنگ روانی دشمن نشویم

استاندار اصفهان گفت: دشمنان قبل از انقلاب هر آن چه توانستند انجام دادند و بعد از انقلاب نیز شدیدترین توطئه‌ها، جنگ‌ها، تحریم‌ها و فشارها را وارد کردند و امروز نیز باید تلاش کنیم اسیر جنگ روانی دشمن نشویم.

به گزارش اصفهان شرق، و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان محسن مهرعلیزاده امروز در سمینار مشترک فرمانداران و ائمه جمعه استان اصفهان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قبل از انقلاب هر آن چه توانستند انجام دادند و بعد از انقلاب نیز شدیدترین توطئه‌ها، جنگ‌ها، تحریم‌ها و فشارها را وارد کردند و امروز نیز باید تلاش کنیم اسیر جنگ روانی دشمن نشویم.

وی با بیان این که بسیاری از تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها جنگ روانی دشمنان است، افزود: دشمن دائماً درحال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان با تاکید بر این که جامعه باید مواظب باشد که اسیر تحریکات و تبلیغات مسموم دشمنان نشود، افزود: باید بدانیم که دشمنان هیچ گاه خیرخواه ملت و مردم ایران نبوده‌اند و باید در شرایط امروز با وجود طراحی‌های دشمنان دقت و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان این که مردم نباید دروغ‌ها و طراحی‌های دشمنان را باور کنند، تصریح کرد: معدودی از افراد متاسفانه در شرایط فعلی زمینه را برای سودجویی و منفعت بیشتر فراهم می‌بینند که باید مردم هوشیار باشند و با آنان برخورد کنند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نیز در این سمینار اظهار داشت: در طول تاریخ، نظامی که همانند جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه دشمنی و مخالفت و توطئه، ۴۰ سال با اقتدار ایستاده باشد وجود ندارد.

وی افزود: ائمه جمعه نباید فقط به عنوان امام جمعه ایفای نقش کنند و اگر می‌بینند که نیاز مبرم امروز جامعه، اقتصاد است باید با رهنمودهای خود مسائل اقتصادی را یاری و از ایجاد مراکز تولیدی حمایت کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به دستاوردهای بسیار بالای نظام در طول 40 سال گذشته و استقلال، آزادی، پیشرفت، توسعه و رفع محرومیت در کشور؛ اظهار داشت: گاهی به خاطر برخی مشکلات، کل دستاوردها انکار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز علیرغم همه دشمنی‌ها و ناکارآمد جلوه دادن نظام، هوشمند‌ترین و پاک دست‌ترین مدیران در کشور مشغول فعالیت هستند.

نصرت‌الله لطفی نیز با تأکید بر این که باید چهلمین سالگرد را به طور ویژه ببینیم، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید با واقع‌بینی بیان شود چرا که بعضاً برخی ناآگاهان هنوز دستاوردهای انقلاب را باور ندارند.

وی با اشاره به شعار امسال گفت: شعار امسال به خوبی انتخاب شده است زیرا افتخار به گذشته و امید به آینده در آن نهفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که به فرموده رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن امروز شامل فشار اقتصادی و فشار روانی و عملی است، افزود: امروز مسؤولیت‌بخشی به جامعه و بصیرت‌افزایی از اهم وظایف ما است چرا که سیاه‌نمایی از برنامه‌های دشمنان است.

وی تاکید کرد: نیاز مبرم به وحدت همه نیروها و قوا و مردمی بودن مراسم نباید مورد فراموشی قرار گیرد و باید دستاوردها و کارنامه انقلاب و البته شبهات واقع گرایانه مطرح شود.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.