سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:13 - یکشنبه 31 فروردین 1393

کی‌روش، سرمربی بعدی آفریقای‌ جنوبی؟

پایگاه اینترنتی “THE NEWS” آفریقای جنوبی از مربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال این کشور پس از جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از مشرق، کارلوس کی‌روش که به همراه تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارد قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران پس از جام جهانی 2014 برزیل به پایان می‌رسد و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

پایگاه اینترنتی “THE NEWS” آفریقای جنوبی مدعی شد کارلوس کی‌روش پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد گرفت. در حال حاضر گوردن ایگساند، هدایت بافانا بافانا را بر عهده دارد و قرارداش با فدراسیون فوتبال این کشور در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در روزهای گذشته با سرمربی خودشان دچار اختلاف شده و اعلام کردند که او بازیکنان را تحریک کرده است تا علیه فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعتصاب کنند تا پاداش‌هایشان را به دست آورند. هر چند ایگنساند این اتهامات را رد و اعلام کرده نقشی در اعتصاب بازیکنان آفریقای جنوبی نداشته است.

کارلوس کی‌روش پیش از این یک بار روی نیمکت آفریقای جنوبی نشست و موفق شد این تیم را به جام جهانی 2002 برساند. اما در جام جهانی روی نیمکت این تیم ننشست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.